det var dette med navn...

Mailykke2

Forelsket i forumet
Vi sliter med navn til en evt gutt :P
Har dere noen forslag?
Vi har alltid tullet litt med at om vi får en gutt skal han hete Hjalmar :P Jeg syns det er litt søtt egentlig, men at babyen kan ende opp med å bli mobbet :P
alternativt kan han hete Adrian :P

Forslag tas imot med stor takk :)

Vi sliter også å finne det helt riktige guttenavnet.
Vi er begge enige om at vi ikke vil ha et av navnene på denne "topp"listen selv om det er mange fine navn der og.

Akkurat nå er det Timian og Ulrik som står høyest her, ellers har vi også vært innom både Håkon, Leander, Timo og Gabriel... Vanskelig dette med guttenavn, det er liksom litt færre å velge mellom enn det er ved jentenavnene syns jeg. :)

frk.missi skrev:
Vi sliter også å finne det helt riktige guttenavnet.
Vi er begge enige om at vi ikke vil ha et av navnene på denne "topp"listen selv om det er mange fine navn der og.

Akkurat nå er det Timian og Ulrik som står høyest her, ellers har vi også vært innom både Håkon, Leander, Timo og Gabriel... Vanskelig dette med guttenavn, det er liksom litt færre å velge mellom enn det er ved jentenavnene syns jeg. :)

Det er mye vanskeligere med guttenavn... noe hærk...

Man har jo Jonathan:-) Sebastian, Kevin, Cornelius, Chris, Oliver, Emil, Leon, Leander,  Mathias, Elias, Philip.....og sikkert  mange, mange fler å velge i:-) Men dette er noen av mine favoritter:-D

Jeg har fått dilla på Elian...å og Matheo;-);-)Syns d er en del fine guttenavn, men hvilke navn en skal velge er ikke enkelt. Skal liksom være enige begge to...hehe;-);-)

syntes elian var veldig fint jeg :)
jeg syntes det er greit å ha navn som nesten ingen har,,hehe

- arbel
- azriel
- moab
- jonah

noen gutte navn jeg syntes er fine :)

Vi sliter også. Har en sønn fra før som heter Daniel, og nå er jeg hekta på navnet Julian etter at Phibonacci nevnte det i en navnetråd før jul en gang. Sambo er ikke like enig, men jeg håper i det lengste ;) Jeg syns guttenavn er vanskelig ja! Men jeg håper vi får Daniel og Julian <3

hvorfor er guttenavn vanskeligere enn jentenavn?

vi har også hatt problemer med navn, også gutt.... vil ikke ha det som alle andre har men heller ikek være et navn som blir mobbet fordi det er for sært....

jeg liker oliver :)

Syns egentlig guttenavn er enklest jeg :)Har navn klare på minst et par gutter til...! Jeg mener at man må tenke litt på at det skal stå i stil med etternavnet. Selv er jeg mest glad i gamle norske navn. Kanskje dere har noen som han kan kalles opp etter?

Noen  forslag:
Oskar
Heine
Johannes
Lavrans
etc

Hadde vi fått gutt hadde navnet vært klart!! 

Emilian <3   syns det er veldig veldig fint:)
Lykke til videre i jakten på det perfekte navnet:)

Gah! Vi sliter skikkelig selv! Vurderer navn som William, Fillip, Aksel, Isak, Henrik.. Jeg liker også navn som Viljar og Embrik, det gjør ikke sambo:/

Det er ikke lett å få begge enige i navn....Jeg vil jo (som tidliger skrevet ha Elian eller Matheo, men mann er HELT I MOT)
Selv har vi 3 gutter med navn Sander, Henrik og Jonas - så må nesten ha et guttenavn som passer til disse 3... HJEEELP :):)

Gaus skrev:
Det er ikke lett å få begge enige i navn....Jeg vil jo (som tidliger skrevet ha Elian eller Matheo, men mann er HELT I MOT)
Selv har vi 3 gutter med navn Sander, Henrik og Jonas - så må nesten ha et guttenavn som passer til disse 3... HJEEELP :):)

Du kan få det jeg vil ha; Tobias eller Jonatan:) Men hva tenker folk om navnet Hjalmar; tror dere ungen kommer til å bli mobbet eller er det ikke så mange som tenker over det nå lengre?:p

Heleneholt skrev:

Gaus skrev:

Du kan få det jeg vil ha; Tobias eller Jonatan:) Men hva tenker folk om navnet Hjalmar; tror dere ungen kommer til å bli mobbet eller er det ikke så mange som tenker over det nå lengre?:p

Liker veeeldig godt Tobias og Jonatan, men har disse i familien (nær familie)...
Hjalmar..d er vell både og..ikke så mange som heter d idag. Tror ikke ungen vil bli mobbet for navnet :) Hørte ei dame rope på sin sønn i butikken her forleden dag - Hilmann...D navnet syns jeg ikke noe om, men da denne gutten kom til moren sin var han bare helt nydelig :):) Å da var navnet ikke så værst allikevell :):):P

Jeg syntes Hjalmar er et søtt navn :),,hmm navnet kommer til å bli nevnt som morsomt,men ikke muligens på negativt måte,men tror ikke at han blir mobbet pga det.Om du liker det så ta det ,ikke hør på hva andre sier om det.. Det er et koselig navn :)

Jeg tenker på skøyteløperen :) Personlig liker jeg Hjalmar :) Og viktigste er at dere er enige! Vi snuser også på et ganske spesielt navn om det blir gutt, men holder det for oss til det er avgjort. Ønsker at det er _vi_ som bestemmer og ikke alle andre (enten bevist eller ubevist). Folk må gjerne komme med forslag, men hva det blir til slutt er vårt valg som vi vil ta så upåvirket som mulig :)

tror nok timian er på vei opp på listene.. kjenner til 3 eller 4 som fikk det navnet i fjor.. men det er jo nydelig :)

Tror ikke han kommer til å bli mobbet pga navnet. Synes det er litt uvanlig nå til dags, men hvis man kjenner noe som heter det blir man fort vant til det :)

Selv synes jeg det er vanskeligst med jentenavn....dette blir jente nr 2, og begge gangene hadde vi masse guttenavn, men ingen jentenavn!! Brukte det eneste vi likte på storesøster, så sliter veldig med å finne navn på lillesøster :p

Guttenavn som vi tenkte på ved en eventuell gutt var Fillip, Henrik, Benjamin, Ask, Oliver, Isak, Peter.....

Back
Topp