Det var det.. sannsynligvis...*Oppdatert*

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Kan ikke akkurat si jeg har hatt en fin nyttårsdag. Jeg begynte å blø natt til 31., og ringte til legevakt og fikk time, der måtte jeg krangle med legen, men jeg fikk ordna med ultralyd. Legen så kun en tom eggsekk el plommesekk, husker ikke hva hun kalte det, og ikke noe foster, og var rimelig sikker på at dette var en sa. Men hun drev og målte en stund og sa hmmm noen ganger og bestemte seg for å bestille blodprøver for å måle hcg for det kunne se ut som jeg hadde bomma på datoen og ikke var så langt på vei som jeg trodde. Jeg ser ikke helt den for vi har ikke akkurat vært aktive i det siste for å si det slik, og da må jeg jo isåfall ha bomma med ihvertfall 2 uker siden hun ikke så noe foster? (jeg trodde jeg var ca 7 uker på vei). Jaja, vi får se, men sjangsen er nok stor for at "det skjer ikke meg" mentaliteten har fått en brutal oppvekker.

Uansett: Godt Nytt År folkens

Oppdatert:
Fikk telefon fra legen i dag og det var ikke akkurat oppklarende; det var en stigning i hcg. Første prøva hadde vært så høy at det burde ikke vært noen stigning og nå sa hun også noe sånt som, at det så ut som eggsekken kunne være sammenfallen, men da skulle det ikke vært en plommesekk der, men det var det. Har ikke peiling jeg ihvertfall, men nå blir det nervepirrende dager til ny ul på fredag. Kan ikke si jeg har særlig til håp, og det er sikkert like greit, men spennende er det jo uansett.

Godt nyttår. Håper det klaffer igjen for deg snart. :(

Godt nyttår:)
Huff, dette var trist å lese, håper det går bedre neste gang:)

Det var veldig dårlige nyheter... Men alt håp er vel ikke ute før du har fått svar på blodprøvene? Lykke til uansett hva som skjer...

Maja Mio skrev:
Det var veldig dårlige nyheter... Men alt håp er vel ikke ute før du har fått svar på blodprøvene? Lykke til uansett hva som skjer...

sign

Dytt

masse lykke til med UL på fredag! Skal krysse fingrene for deg, forhåpentligvis er du bare kortere på vei enn du trodde. :)

Takk for det jenter Selv om jeg prøver så godt jeg kan å holde forventningene lave, er det vanskelig å ikke kjenne et lite håp... 

Back
Topp