Det var den sovinga da

Shauri

Forumet er livet
VIP
Virker som om jeg har problemer med å sove hver eneste natt til fredag.. opp for en tissepause 01:30 - og ikke snakk om å få sove igjen. Er nok en god forkjølelse eller noe som er snikende på vei også, akkurat tatt meg en pinex for å roe ned tunghetsfølelsen i hodet - håper den fungerer snart og hjelper meg med å sove..

Under 2 timer til gullklumpen min våkner og skal stelles for barnehagen. Forhåpentligvis får jeg sove etterpå. Legetime kl 11 i dag - så får sette alarmen på til 10 hvis jeg skulle være så heldig å få sovne etter jeg har sendt avgårde mann og sønn.

Kjedelig å ikke få sove! :/ Kanskje fordi du har termin idag?
Håper du får deg et par timer mellom levering og legen da, lykke til!emoticon

Føler meg merkelig oppegående med tanke på så lite jeg har sovet, men satser på noen timer på øyet igjen etter jeg har vært hos legen.
Ser ikke ut til at lillegutt har tenkt seg ut i dag som er menstermin. I morgen er det UL-termin, så får se hva som skjer da. Hehe. Mulig svigermor tar med seg Alexander på hytten hele helgen, så hadde passet veldig fint om lillegutt kom denne helgen her.

Det er utrolig kjedelig å ikke få sove. 
Vi trenger jo egentlig masse søvn nå...
Håper du får tatt igjen litt søvn da =)

ååå, jeg savner også søvn!!! Noe av det jeg savner med å være gravid er muligheten til å sove litt på dagen!
Hermine vil kun sove på fanget eller i vogn i bevegelse på dagtid. Og de siste nettene har hun plagdes med magen sin så hun ligger å krymper seg og ynker/klynker fra 04-10 når vi står opp, og det blir ikke mye søvn på mammaen sålenge babyen ikke har det bra

Back
Topp