Det var den dagen

Huffda.. så kjedelig "julegave" å få da :(

blåkanin skrev:
Huffda.. så kjedelig "julegave" å få da :(

Kjipern!!
Håper han finner en annen jobb snart istedet :)

Jeg er litt spent her også, for vi har veldig gode goder via 'storebror'selskapet, men nå er vi på vei over i et nytt med flere andre små.. Redd vi kanskje mister en del goder som påviker båder jobbtid, ferie, permisjonsgoder osv... Mye av grunnen til at jeg valgte akkurat denne jobben for et år siden, Skummelt, men har fortsatt en jobb!!

Lykke til! Håper virkelig det ordner seg :)

Vi får se hva vi gjør, han har jo jobben i april igjen,, og var jo ansiniteten som gjorde at han var en av de, men jeg syns det er litt dårlig, hvordan skal vi unge klare oss når alt går på hvor lenge man har vært på en plass? Vi håper han kan finne noe, han må iallfall gjøre noe de tre månedene:p Men der røyk planene om å kjøpe en plass å bo...

Heleneholt skrev:
Vi får se hva vi gjør, han har jo jobben i april igjen,, og var jo ansiniteten som gjorde at han var en av de, men jeg syns det er litt dårlig, hvordan skal vi unge klare oss når alt går på hvor lenge man har vært på en plass? Vi håper han kan finne noe, han må iallfall gjøre noe de tre månedene:p Men der røyk planene om å kjøpe en plass å bo...

Hvordan er egentlig reglene med lønn når man blir permitert?
Får man ingenting, får man noe?

Back
Topp