DET VAR DA VELDIG..

henriette25!

Forumet er livet
til lipton greier her da!!!!
nesten bare hele siden med det,kjedelig...[:'(]

jepp og det ble meg..
er jo nesten ikke vits og gå inn her og se jo..
er bare lipton på gang her!!!!

tenkte det samme[:D][:D]   er jo sånn når det blir "epedemi" på generell[:D][:D]

ja ikke lurt og begynne på det her inne,da kommer det mange etter med det samme,og til slutt blir det som ett tema..[:'(]

føkking hæll, gjøøøøøøøøøøøøøøøøør det noe da??? stadig vekk kjedelige ting her uansett, kan du ikke bare la det være da?

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: Smulen

føkking hæll, gjøøøøøøøøøøøøøøøøør det noe da??? stadig vekk kjedelige ting her uansett, kan du ikke bare la det være da?

øh... [8|] er vel lov å si det da... etter å ha lest x ant tråder trykk her trykk her side...

men da er det jo bare å ikke lese det omg...

øh... [8|] er vel lov å si det da... etter å ha lest x ant tråder trykk her trykk her side...

sir mæ enig me den.

må få lov å si ifra da!!
det har jo omtrendt vært annehvert innlegg med lipton..
hvorfor er du her da,hvis DU syns det er kjedelig ting her?
jeg bare sier ifra jeg,og flere er enige..
er jo ikke sinna!!

ORIGINAL: henriette21

må få lov å si ifra da!!
det har jo omtrendt vært annehvert innlegg med lipton..
hvorfor er du her da,hvis DU syns det er kjedelig ting her?
jeg bare sier ifra jeg,og flere er enige..
er jo ikke sinna!!

jeg er her fordi jeg vil være her og med kjedelige ting så mener jeg utallige avstemninger som feks Hvem liker meg og hvorfor osv, jeg velger å overse dem enkelt og greit, gidder ikke lage en klagetråd over dem

ja skulle nok hatt det!! hehe

skjønner egentlig ikke vitsen med å kommentere slike ting generelt jeg...   det går jo over før kvelden er omme uansett..   er bare sånn det er..  er det som er "IN" i kveld[:D]

er det ikke bare å overse det da?  kan jo lese de trådene hver enkelt synes er interessant?[8|]

jeg er her fordi jeg vil være her og med kjedelige ting så mener jeg utallige avstemninger som feks Hvem liker meg og hvorfor osv, jeg velger å overse dem enkelt og greit, gidder ikke lage en klagetråd over dem

javel,alle gjør ting forskjellig..!
bruker ihvertfall ikke energien min på å bli sint som deg,det syns jeg var unødvendig!!!

men da er det jo bare å ikke lese det omg...

trengte du å lese denne tråden da[8|][;)]

var jo ikke akkurat en tydelig overskrift da, kunne jo vært hva som helst i grunn, derfor leste jeg den

ORIGINAL: henriette21

javel,alle gjør ting forskjellig..!
bruker ihvertfall ikke energien min på å bli sint som deg,det syns jeg var unødvendig!!!

nå er det jo ikke mange kaloriene jeg bruker på å sitte og knatre på tastaturet da men... i forhold til at jeg er sint vil jeg si det er å ovedrive det litt, litt småamper kanskje, syntes det er like unødvendig av deg å klage

ps det finnes et eget klagerom

ORIGINAL: B@ST

Mors lille solstråle kan også bli amper noen ganger, hey smulen[:D]

helloooooooooooooo!!! ja man kan jo det, det verste er at jeg egentlig ikke bryr meg[8D]

Har ikke akkurat så mye med baby å gjøre all den teen[&:]

det har vel strengt tatt ikke alle de "hva synTes dere om meg" -trådene heller [8D]

ORIGINAL: *Crappybody

Det er alltid noen som klager på tråder her inne, så jeg sier det igjen... IKKE KLIKK PÅ DE TRÅDENE,  HOPP OVER DEM [:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Har ikke akkurat så mye med baby å gjøre all den teen[&:]
Det har ikke så mange av de andre trådene på generell heller egentlig.[:)]

Noen liker te og andre ikke  [:D][:D]

Back
Topp