henriette25!
Forumet er livet
til lipton greier her da!!!!
nesten bare hele siden med det,kjedelig...[:'(]
nesten bare hele siden med det,kjedelig...[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gullet;)
ORIGINAL: Smulen
føkking hæll, gjøøøøøøøøøøøøøøøøør det noe da??? stadig vekk kjedelige ting her uansett, kan du ikke bare la det være da?
øh... [8|] er vel lov å si det da... etter å ha lest x ant tråder trykk her trykk her side...
føkking hæll, gjøøøøøøøøøøøøøøøøør det noe da??? stadig vekk kjedelige ting her uansett, kan du ikke bare la det være da?
øh... [8|] er vel lov å si det da... etter å ha lest x ant tråder trykk her trykk her side...
ORIGINAL: henriette21
må få lov å si ifra da!!
det har jo omtrendt vært annehvert innlegg med lipton..
hvorfor er du her da,hvis DU syns det er kjedelig ting her?
jeg bare sier ifra jeg,og flere er enige..
er jo ikke sinna!!
jeg er her fordi jeg vil være her og med kjedelige ting så mener jeg utallige avstemninger som feks Hvem liker meg og hvorfor osv, jeg velger å overse dem enkelt og greit, gidder ikke lage en klagetråd over dem
men da er det jo bare å ikke lese det omg...
trengte du å lese denne tråden da[8|][;)]
ORIGINAL: henriette21
jeg er her fordi jeg vil være her og med kjedelige ting så mener jeg utallige avstemninger som feks Hvem liker meg og hvorfor osv, jeg velger å overse dem enkelt og greit, gidder ikke lage en klagetråd over dem
javel,alle gjør ting forskjellig..!
bruker ihvertfall ikke energien min på å bli sint som deg,det syns jeg var unødvendig!!!
ORIGINAL: ~Fiorelina~Det har ikke så mange av de andre trådene på generell heller egentlig.[:)]
Har ikke akkurat så mye med baby å gjøre all den teen[&:]