Det var da på måte... :3

Missy85

Forelsket i forumet
:angry9Om jeg har regnet rett er jeg litt over 5 uker. Det var da plagsomt tidlig jeg skal få alt mulig rart!
Krampe i tærne.. Spesielt i høyre fot. Prøvd alt.. tisse trengt, kvalm og varm. Men så skal det sies at
radiatoren står på 6 for det er så grisekaldt om morningen. Flere som har opplevd det samme så tidlig?
Er 6 gang jeg er da..
 
Kastet opp fra uke 5 og fikk bekkenløsning (bekreftet av manuellterapeut) da også. Så ja… :)
 
Kvalmen begynte 3+6, kvalm, glovarm eller iskald, kramper i tærne nå 4+3, treg i magen.. håper dette roer seg litt snart
 
Fullt mulig å ha symptomer så tidlig. Det er også vanlig at symptomene plutselig dabber litt av når kroppen er blitt litt vant til hCG, vanlig å være dårlig hele veien, og å ikke ha symptomer :p
Uansett hva, det er normalt; og du er neppe alene!

Gratulerer med graviditeten ❤️
 
Kvalmen kom før jeg rakk å ta en tidligtest. Var første PP og kjente på hele meg at jeg viste at graviditetstesten var positiv noen får symptomer tidlig. Har ekstremsvangerskapskvalme så kan henne det var derfor, men vet ikke.
 
Fullt mulig å ha symptomer så tidlig. Det er også vanlig at symptomene plutselig dabber litt av når kroppen er blitt litt vant til hCG, vanlig å være dårlig hele veien, og å ikke ha symptomer :p
Uansett hva, det er normalt; og du er neppe alene!

Gratulerer med graviditeten ❤️
Oi, er det vanlig at de dabber litt av når kroppen er blitt vant til hcg ja?? Jeg hadde masse symptomer første uken, til og med før ikm. Nå er symptomene mindre påtrengende, f.eks litt mindre trøtt. Tror du det kan ha noe med dette å gjøre?:happy:
 
Oi, er det vanlig at de dabber litt av når kroppen er blitt vant til hcg ja?? Jeg hadde masse symptomer første uken, til og med før ikm. Nå er symptomene mindre påtrengende, f.eks litt mindre trøtt. Tror du det kan ha noe med dette å gjøre?:happy:

For noen, ja. Noen blir bare mer og mer kvalme og trøtte, andre føler de mister symptomene. Begge deler er like normalt, så det er ingenting å bekymre seg over ❤️
Så lenge man ikke har smerter eller blod, så er det med all sannsynlighet OK :)
 
For noen, ja. Noen blir bare mer og mer kvalme og trøtte, andre føler de mister symptomene. Begge deler er like normalt, så det er ingenting å bekymre seg over ❤️
Så lenge man ikke har smerter eller blod, så er det med all sannsynlighet OK :)
Takk for nyttig informasjon, det visste jeg ikke :Heartred
 
Back
Topp