Det var bare liiitt, men nok til at jeg fikk panikk.

Camillemi

Forelsket i forumet
Har ligget på sofan i heile dag og ikke følt meg heilt bra, kvalm og uvell. Nå når jeg var på do så var det litt lyserosa farge på papiret. Selv hvor mange ganger dere sier at det er ganske normalt så blir jeg litt nervøs.

Hadde en SA i november, så merker jeg er redd for å miste. Er i uke 6 i dag,  og lurer litt på om jeg skal kontakte lege i morgen eller ikke? Legen vet ikke at jeg er gravid, så er vel på tide å si fra likevel eller? Hva hadde dere gjort, og hva gjorde dere som allerede blør litt?

jeg også blødde barre litt..., reiser hjem pga det i morgen (er offshore) orker ikke være her å lure. Så ta kontakt med legen du, bedre enn å bekymre seg :)

Hvilken uke er du i? Ja jeg tror jeg ringer til legekontoret i morgen. Med tanke på at jeg hadde en SA for 3 måneder siden, så syns jeg det er greit å ta en Hcg-prøve for å sjekke at nivåene stiger som normalt.

Huff.. har heldigvis planleggingsdag på barnehagen i morgen, så da blir det mye stillesitting og ikke så mye action.

Hehehe.. huff jeg overreagerer sikkert, men er man urolig så er man urolig. Arbeidsmoralen min er altfor høy, og møter opp på jobb med feber. Så nå føler jeg at jeg burde slappe av litt, og tenke mest mulig på spiren.

Jeg blødde pittelitt sånn du beskriver på torsdag. Men da hadde jeg vært på joggetur og antar det var derfor. Ingenting etter det, så det bekymrer meg ikke. Men vet hvordan det er å være nervøs førstegangs.

Det går nok helt fint. Prøv å slapp av og ring legen viss du føler det kan hjelpe.

Back
Topp