Det var bare det som mangla

twinanne

Forumet er livet
[:@][:@][:@][:@][:@] skikkelig dritt altså......

Det holder ikke med at det strømmer på etter SA, men nei da det er jo greit med diaree oppi det hele...ok jeg var litt uheldig[:@][:@][:@][:@][:@]for noe fabians griseri......skulle redde meg unna diareen så glemte jeg meg bort så da fikk jeg det røde svineriet på buksa istedenfor...faan alstå......tok meg en tur i dusjen....blæ blæ....

Unnskyld meg altså men måtte bare avreagere nå...dette er pyton.......
Nå er jeg dritt lei, må nok snart knabbe bleiene til lillegutt..blør meg gjennom mine egne nattbind nå......off så ekkelt og så grisete..dritt lei......ekkelt ekkelt ekkelt......[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

uffda... håper du ikke får blodtap nå da. Husk å få i deg nok jern...
Stakars deg, det må være tungt å gå igjennom det du gjør nå!
*klem til deg*

ORIGINAL: golfersken

uff stakkar deg, så fælt det er [:(] Ikke gi opp, det går over snart. Blødde gjennom alt som var jeg, da jeg var 5-6 uker på vei og mistet, ga seg etter en uke ca. Men håpløst å bevege seg utenfor døren jo. Diare pga stress?? Uff roe ned, noen som kan avlaste deg sånn at du bare kan ligge og slappe av og sove i ro og mak.. ?? GODKLEM FRA MEG

Hm...du sier noe der....men jeg sover jo da ...drar meg om morgenen...men blir sene nattetimer...ja så har min mann , den hjemmeværende pappan tatt seg noen stikkturer når jeg først er hjemme....så jeg har godgutten min.....hm...velse DAog har slått seg sammen med pappan sin..så jeg hører fra ham Ma Ma mam mamm mmamma mamma hele dagen lang.....og så kommer det masse oppmerksomhet fra ham...han vil bare være hos mamma...mamma er trist...OK jeg har ikke grint så han har sett det...men han merker nok at ike alt er som det skal....endte med at han havna i senga vår i natt etter kl.1 om nattan.....ropte bare på mamma, han pleier ikke å være slik.....så skal han bare kose med mamma......

Ellers så har han tatt seg en lur med meg på dagtid[8D]

Så om dette er litt stress eller ikke kan nok vurderes!!!!!
Men det er jo kos med å ha den vesle gutten der da som skal bare kose med mamman sin.....men litt slitsomt å bære på ham...

ORIGINAL: virvla

*klem til deg*

Det ja, jeg har jerntabletter her for vel fortsette med de da, begynte med de nå i eh..svangerskapet.....er litt svimmel for tiden....

ORIGINAL: virvla

*klem til deg*

Trøsteklem til deg twinanne. må være utrolig trist og gå igjennom dette her[&:]

Sender en stor trøste klem!!

Da har jeg kontroli dag, skal se å komme meg ut en bitte liten tur idag.....lei av å være inne.

Back
Topp