Det vanskeligste med å skjule graviditeten?

Starfish

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det dårlig form, at du avstår fra alkohol, oppblåst mage, deres lyst til å dele nyheten eller kanskje noe helt annet som gjør det vanskelig å holde det hemmelig?

Eller har dere kanskje delt det med familie, kolleger og venner allerede?

Last edited:
Her er formen så dårlig at her har vi delt med både familie, venner og kollegaer.. ;)

Jeg er redd for at magen skal komme til å vises før vi bestemmer oss for å fortelle det til noen. Med tvillingene fikk jeg ikke mage før i uke 15, så håper ikke den kommer så fort denne gangen heller ;)
Tror vi kommer til å fortelle det litt tidligere til de nærmeste denne gangen. Kjenner det kan være greit å ha noen å prate med om bekymringene jeg bærer på :)

Tror keg kommer til p bli avslørt av juksedrikking :-o

Har delt det med nærmeste familie og et par venninner allerede, det vanskeligste med å skjule det er at jeg er så glad at jeg bare vil skrike det ut til hele verden :p

Formen er så dårlig at jeg måtte fortelle det på jobb. Sjefen visste, men hadde håpt å holde det hemmelig litt lengre for de andre.... Men når man er så kvalm og uvel blir det vanskelig! Alle rundt meg har jo hatt en samboer hjemme som har fått barn, så fikk fort spm om det var såkalt morrakvalme der jeg satt å rapte... ;)

Det må nok være oppblåsthet og avhold fra alkohol per nå :p ser gravid ut i visse klær til tross for at jeg bare er 6 uker på vei :p Så skjer det en del ting fremover med alkohol, så blir spennende å se hvilke unnskyldninger som dukker opp ;)

Ellers sliter jeg med å drikke kaffe, og en kaffeelsker som ikke drikker kaffe, da aner de nok at det er noe på gang tenker jeg. Men jeg er fast bestemt på å vente til uke 12 med å si noe. Da skal vi på ultralyd og, gøy å se at alt er ok før vi sier noe :D

Dårlig form...

Avhold fra alkohol ettersom vi har foreldre på besøk...

Mine foreldre, søstra, noen venninner og ene sjefen min vet om det, men jeg tror nok kvalmen og trøttheten kommer til å avsløre meg.. Er vikar i en barnehage med bare damer også, og jeg tror de begynner å mistenke noe :p

Kjedelig at så mange har dårlig form:( Håper det går fort over!

Fortsatt ingen spesielle symptomer her. Eneste som kan avsløre meg er at jeg velger bort alkohol i situasjoner der jeg ellers ville valgt alkoholen.

Jeg tror også at det er formen som vil avsløre meg etterhvert, og snart at jeg ikke drikker alkohol, går ikke ann å si at det ikke passer eller at jeg er sliten etter uka eller ikke helt I form mye lengre før folk begynner å lure, men de fleste vet at vi nettopp var gjennom et mislykket ivf-forsøk som og venter på å komme igang igjen, tror ikke så mange mistenker at vi har klart det på egenhånd :-)

I helga har vi vært utsatt for så mye rart, at vi tror familien tester oss. Blant annet har det vært mer vin og cider i familien på kveldstid fredag og lørdag enn jeg noengang tror familien har hatt.. og den planlagte biffgryta ble det elgbiff. Og idag var det spekeskinke og roastbiff på nesten alle snittene i dåpen. Dette er bare noen av testene fra helga! :P Men vi holdt hemmeligheten skjult, selv om min bror sitter med stooore mistanker. :D

På fredag var det så flere i klassen stussa på hvorfor jeg var så kvalm og svimmel, i går fikk jeg uheldigvis en god unnskyldning jeg kan bruke ukene fremover - krystallsyken! :p så de kommende ukene kommer krystallsyken til å være årsaken til min dårlige form :p

Back
Topp