Det værste...

Alicia

Glad i forumet
Hva synes dere har vært det værste med å gå gravid...
Ikke misforstå meg, jeg synes at det er utrolig koselig og herlig å gå gravid, men litt ulemper følger også med. Jeg personlig synes det værste er det at jeg har lagt på meg på sompa og låra, ikke ekstremt mye, men nok til at jeg ikke liker det. Ellers så har jeg hatt det helt nydelig, nesten ikke kvalm. Men bekkenløsning som jeg har taklet veldig bra. Hva med dere andre??

Det værste var de 3 mnd og 4 dagene jeg var konstant kvalm og uvel...
Men bortsett fra det, så er jeg enig med deg om at det er vektøkningen
som er det som jeg sliter mest med å takle...

BEKKENLØSNING......[:@][:@][:@]

det må være de to ukene jeg var kvalm...
å nå begynner det å bli litt tungt å gå langt...
men ellers så har graviditeten vært en drøm[:D][:D]

Tja..hva skal jeg si...uvissheten om det går bra denne gang el om jeg skulle miste igjen, var nok det verste.Men bekkenløsningen er også helt jævlig[:'(]

må bare si at eg har hatt et kjempeflott svangerskap, frisk som en fisk og ikkje noe å klage på, utenom at eg har hatt en del blødninger, og det har ikkje vært noe kjekt, denne usikkerheten, hver gang eg skal på do er det første eg gjør å se ned i trusa, og denne frykten for at bløningen skal være begynnelsen på noe annet, det trur eg må være det værste for min del, og nå, i går og i dag kiloene, når eg fant ut at eg hadde lagt på meg så masse på litt over en uke, det er heller ikkje noe særlig kuult. men akkurat det er jo igrunnen noe som man bare må regne med.

Det må være at jeg fikk bekkenløsning så tidlig denne gangen... med tobias fikk jeg det når jeg var ca 7 måneder på vei,så det var ikke såå lenge jeg gikk med det! denne gangen begynte det når jeg var ca 4,5 måned på vei og definitivt mye verre også....[:'(]

Det at jeg var konstant kvalm og kastet opp de 3 første månedene var verst. For øyeblikket er det det at jeg har så innmari vondt under ribbeina og i ryggen [:'(] Ellers liker jeg egentlig å gå gravid. De ekstra kiloene prøver jeg å ikke tenke så mye på

Akkurat nå må jeg si halsbrann! Smatter på kalsiumkarbonat for tiden... Hjelper heldigvis litt.
Men i tillegg så merker jeg at de sosiale omgivelsene har forandret seg mye siden folk fikk vite at jeg er gravid. Blir liksom ikke invitert med på ting mer..
Kan jo seff ikke drikke alkohol, men jeg kan jo være sosial fordi!! [>:]

Jeg må si at jeg er svært heldig og har ingen store plager i graviditeten,utenom vondt i ribbeina til tider.
Det værste syns jeg var de første 10-12 ukene med konstant kvalme,oppkast og gikk ned i vekt.

Ellers er jeg ganske så frisk[:D]

ORIGINAL: gira

BEKKENLØSNING......[:@][:@][:@]

SIGNERER DENNE JEG[:'(]

Nå i det siste er det nok det pokkers bekkenet.. men jeg må nok legge til at de utrivelige humörsvingningene der jeg ble fryktelig sint og irritert på sambo synes jeg også er ille. Får jo så fryktelig dårlig samvittighet når "jeg kom til meg selv" etterpå!!![:(]

Får så sinnsykt vondt under høyre ribbein, og har begynt å få gravid-isjas.... auuu! [:@]

Første 3 månedene med kvalme var pyton[&:]

Mest plagsomt nå er bekkenløsning, og tildels plagsomme hormoner, ellers er det fint å gå gravid[:)]

Har absolutt  ikke nå å klag over her i gårn nei. Har ikke kasta opp en gang i sv.skapet
Men begynne å bli tungt no da. Har vondt i rygg og bekken, men det er vel noe som hører med.

ORIGINAL: Alicia

Hva synes dere har vært det værste med å gå gravid...
Ikke misforstå meg, jeg synes at det er utrolig koselig og herlig å gå gravid, men litt ulemper følger også med. Jeg personlig synes det værste er det at jeg har lagt på meg på sompa og låra, ikke ekstremt mye, men nok til at jeg ikke liker det. Ellers så har jeg hatt det helt nydelig, nesten ikke kvalm. Men bekkenløsning som jeg har taklet veldig bra. Hva med dere andre??
d verste er at æ fikk slimposebetennelse i begge hoftene så ha vært sykemeldt nesten hele svangerskapet

Back
Topp