Det værste jeg har sett....(Bitte litt ekkelt)

PrinsessaMi

Gift med forumet
Har hatt litt problemer med å få Sara Emilie til å bæsje i det siste, så i går prøvde vi skikkelig. Ska si det funka... Ho lå på stellebordet og bæsja ned hele vugga som sto 1 meter lengre borte. og det var ingen sprut, men en skikkelig stråle!!!! Jeg ble stående å le, den råeste strålen jeg har sett... var godt ho fikk det ut da[:D]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Har hatt litt problemer med å få Sara Emilie til å bæsje i det siste, så i går prøvde vi skikkelig. Ska si det funka... Ho lå på stellebordet og bæsja ned hele vugga som sto 1 meter lengre borte. og det var ingen sprut, men en skikkelig stråle!!!! Jeg ble stående å le, den råeste strålen jeg har sett... var godt ho fikk det ut da[:D]

Hva gjorde dere da? Hadde blitt litt paff sjølv 

trykka litt på magen mens ho pressa selv. men når strålen kom bare lå ho der med beina i været... ble skikkelig sjokka... Det er mye krutt i de små ja[:D][:D][:D]

Hehe..ikke rart de har litt vondt i magen vet du [:D] Bård Andrè blir så sinnsykt rød i ansiktet når han presser han...hører at han tar i SKIKKELIG...er sånn at jeg får assosiasjoner til meg selv under pressriene..hehe. (Pappa'n har sagt det var en viss likhet i ansiktsfargen ja [;)])

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

hihihi...godt møka kommer ut[;)] 

Back
Topp