Det trykker!

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Kjente litt nedpress/trykk for noen dager siden. Men i kveld har jeg kjent gjentatte trykk i underlivet. Siste gang kom det et banneord med på kjøpet. Ikke sånn kjempe vondt, men føles rett å slett som hun prøver å komme ut:p Hva er dette for noe? Bare noe som hører med til forberedelsene regner jeg med. Kom så hyggelig fra samboer: du som har lest på dette i 9mnd og nå er du helt grønn!:D Thihi:) Spente begge to!

Jeg har også det noen ganger for dagen. Og det er faktisk vondt ja :P Noen ganger mer ubehagelig, og andre ganger direkte vondt.
Haha jeg er også grønn, det er noen ting i livet teori ikke kan dekke for oss! Nedpress og stikninger er nok bare en del av prosessen, slik som kraftige kynnere. Når riene kommer tror jeg vi vet godt hva vi skal gjøre uansett ;)
Kjæresten her derimot, sier at han sikkert kommer til å besvime hvis jeg sier at det er en "ekte rie" :P

Tipper det er hodet som borer seg ned i bekken og trykker mot livmorhalsen ;) Men er førstegangs, så vet ikke :p

Jeg har også det noen ganger for dagen. Og det er faktisk vondt ja :p Noen ganger mer ubehagelig, og andre ganger direkte vondt.
Haha jeg er også grønn, det er noen ting i livet teori ikke kan dekke for oss! Nedpress og stikninger er nok bare en del av prosessen, slik som kraftige kynnere. Når riene kommer tror jeg vi vet godt hva vi skal gjøre uansett ;)
Kjæresten her derimot, sier at han sikkert kommer til å besvime hvis jeg sier at det er en "ekte rie" :p
Haha! Vi gikk tur i foregårskveld og så kom det samme nedtrykket. Så sa jeg bare for tull "nå komme hu!" Første reaksjonen hans var "Neei!" :p De manner seg nok opp når det først er i gang:)

Det er nedpress og vanlig å kjenne sånn mot slutten. ;)
Er hodet som presser seg nedover.
Jeg er 3.gangs og har kjent dette i flere uker. Vanlig å kjenne dette før, når man har født før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt slik selv, mange ganger. Kommer og går med nedpress til tider, og da føles det ut som man må sykt på do å tisse, men der kommer jo det ingenting ut :P så er vel hodet som stanger nedi der :P

Har også hatt en del nedpress, men nå i det siste har det vært som om noen er inni underlivet og roter på. Tipper hodet ligger godt nede.

Igår gikk jeg og mannen tur, og da kjente jeg denne sterke rotefølelsen igjen, og sier på spøk "Nå er han på veg ut altså". Mannen nærmest roper ut "ER HAN PÅ VEG UT?? ER DU I BARSEL?!" Haha, som jeg flirte... Litt forvirra mann som ikke hadde fått med seg at fødsel og barsel er to ganske forskjellige ting ;)

nedpress, blir gal av det snart!!

Er nok nedpress ja. Føler hun kommer ut av og til jo! Men kjekt å føle at det nærmer seg:):)

jordmor forklarte meg at hue glir litt mer nedover i bekkenet de siste ukene, før det fester seg ordentlig og at det er vanlig å kjenne mye nedpress, spesielt når man beveger seg.
min er ikke festet helt enda men lå lengre ned i bekkenet enn forrige gang. så nedpress er nok vanlig de siste ukene for å vide ut bekkenet som JM forklarte. førstegangs jeg og så er helt blank innen dette, så spør om alt jeg kommer på til JM :P

jordmor forklarte meg at hue glir litt mer nedover i bekkenet de siste ukene, før det fester seg ordentlig og at det er vanlig å kjenne mye nedpress, spesielt når man beveger seg.
min er ikke festet helt enda men lå lengre ned i bekkenet enn forrige gang. så nedpress er nok vanlig de siste ukene for å vide ut bekkenet som JM forklarte. førstegangs jeg og så er helt blank innen dette, så spør om alt jeg kommer på til JM :p
Hun er festet her. I går kveld følte jeg at jeg kunne høre hun "skrudde" seg enda lenger ned og:p Helt merkelig! Kan ikke forstå at jeg skal gå sånn i to uker. Føler det kan bli fødsel når som helst jeg! Men man vet jo ikke:rolleyes:

Back
Topp