DET TRISTE

Maria883

Betatt av forumet
I går så skjedde det. jeg sku på ultra lyd for å se om alt var helt greit med barnet. Da jeg fikk se, så var det sån at ungen ikke var i live, det hadde skjedd nylig sa han, og jeg måtte rett på sjukehuset for å skrape... Det er noe av det grusomste som jeg har vert borti, og vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Dette er andre gangen jeg får en spontan abort, men denne gangen oppdaget de det tidligere pga ultra.. Håper ingen her inne vil oppleve det jeg har opplevd, og håper alt vil gå bra med deres lille nurk..
ps) jeg fikk bilde av ungen da:O) han/hun var så nydelig.

Å så trist!![&o][&o] Jeg føler med deg, og vet akkurat hvordan du har det, for jeg har vært igjennom det selv. Du har selvfølgelig hørt at dette er kroppens måte å kvitte seg med noe som ikke er levedyktig. Det er en mager trøst nå, men etterhvert så hjelper det faktisk å tenke sånn... Ønsker deg lykke til videre!

Masse trøsteklemmer fra Tuppen.

utrolig trist[&o]. jeg hadde en ma i fjord,fosteret døde i uke 8,jeg bar det til uke 14 uten å vite at det var dødt. først da begynte jeg og blø. vet at det er så urettferdig,og at man tenker på det mye,men det blir bedre for deg. jeg fikk vite at dette skjedde veldig mangen. masse lykke til. kjempe klem fra meg

Jeg er kjempe trist på dine vegne, det må være så ont å oppleve slike ting. Helt forferdelig.
Jeg har ikke hatt SA før, men er nå gravid med stor mulighet for en SA. Jeg blør & har smerter
og er blitt forberedt på at det kansje blir SA pga dette. Jeg tar det tyngre & tyngre for hver dag...!
Jeg føler med deg Maria22

Sende en varm & go klem din vei....
Lykke til videre vennen.

Klem fra Kathrine

off, jeg sitter her med tårer i øynene...hvor langt på vei var du? ble svært rørt da jeg leste at du fikk bilde av den lille.... jeg var redd for å miste min da jeg var 31uker på vei - har aldri vært mer redd i mitt liv!

Huff...føler med deg!!

Ønsker deg lykke til videre!!

Bruk oss som er her hvis du trenger det......

uff og uff, vet hvordan du har det. Jeg var i uke 11, men fikk blødninger i forrige uke. Da jeg gikk til legen på fredag og fikk ultralyd, så de at fosteret hadde dødd i uke 7. Jeg hadde ikke merket noe før jeg altså først nå begynte å blø. Det føles veldig urettferdig og gjør så utrolig vondt.

Legen sa det skjedde med opptil halvparten av alle svangerskap, men at det tragiske ofte skjedde tidligere, slik at man ikke regnet det som noe annet enn en forsinket menstruasjon.Likeledes fortalte sykepleierene på avdelingen på Ullevåll, at de ser dette veldig ofte, uten at det selvfølgelig ikke er noe trøst for de det gjelder. Vi måtte vente på kvinneklinikken i 11 timer , før de endelig fikk tid til å trille meg inn og utføre selve inngrepet, og det føltes utrolig jævlig.

Det som er litt dumt, er at selv om dette skjer så ofte som det gjør, er det ingen som forteller om det! Om man spør seg litt rundt, vil man oppdage at det har skjedd med veldig mange fler enn man tror. Og så får man trøste seg med at det helt sikkert var en grunn, at kroppen ordnet opp selv. Men det er selvfølgelig vondt.

En trøst er iallefall, at det ikke er noen grunn til å vente med å prøve igjen! Og at det ikke er noen som helst grunn til at det skulle skje igjen, OG: det var ingenting du kunne ha gjort anerledes.

Så jenter, gråt ut, og prøv igjen. Opp med haken :)

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er lei meg på dine vegne. Kan ikke engang forestille meg hva du går igjennom nå. Sender en trøste klem.

Vanskeli å si noe, vet hvor tungt det er når en etterlengtet spire ikke lenger lever i magen...
Men vil iallefall sende deg en trøsteklem....

Er ikke så mye å si.... men sender deg en mega stor klem og håper på at det ordner seg for dere snart igjen!

Dette var kjempe trist.. Vet ikke hva jeg skal si.. Vil bare gi deg en klem!

Huff, dette var trist maria!!

Har ikke ord, og kan ikke sette meg inn i hvordan du har det...

Vil bare sende deg varme tanker og si at jeg tenker på deg!

Klem, M

Dette er ikke rettferdig altså!!! Finner ikke ord. Ville bare si ta vare på deg selv og hverandre oppi det hele!

Det var utrolig trist å lese! Håper det går bedre med deg etterhvert!

huff å huff så leit....har opplevd det samme selv...helt grusomt[:(]å nå er jeg endelig gravid igjen,å liv redd for at det samme skal skje.[&o]

det eneste jeg klarte å trøste meg med var at det er naturens gang,å babyen ikke var som den skulle.kjempe trist,men noe er ikke "ment too bee"

lykke til vidrere,også med evt.ny prøving.

klemmer.

Back
Topp