Det tredje barnet- JOKERN!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Leser om flere av oss som gang på gang lurer og tror det er noe på gang. Atter en natt våknet jeg jeg vonde tak i ryggen og blir liggende å følge litt med. Til slutt står jeg opp og pakker helt ferdig bagen og lager kaffe til mannen. Siden det var styrt fødsel sist har jeg fått beskjed om ikke å vente for lenge hjemme, men mens jeg lager kaffe og henger opp noe vakse tøy, roet tingene seg.... IGJEN!

Da jeg har lest at flere som kommer fortidlig på sykehuset får beskjed om å gå, trasket jeg derfor en liten tur i natt på krykker i regnet. Førte ikke med seg mye annet enn at jeg slokna på sofaen da jeg kom hjem.... Trøtt og sliten etter en lang natt ligger jeg nå å smulder i senga....

Hvor lenge skal vi gå sånn? Regner med at dette er modning og at ting stabiliserer seg når vi går i aktiv fødsel, men kjære vene hvis det fortsetter sånn er jeg utslitt til fødsel;)

Klage syte- beklager jenter;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Leser om flere av oss som gang på gang lurer og tror det er noe på gang. Atter en natt våknet jeg jeg vonde tak i ryggen og blir liggende å følge litt med. Til slutt står jeg opp og pakker helt ferdig bagen og lager kaffe til mannen. Siden det var styrt fødsel sist har jeg fått beskjed om ikke å vente for lenge hjemme, men mens jeg lager kaffe og henger opp noe vakse tøy, roet tingene seg.... IGJEN!

Da jeg har lest at flere som kommer fortidlig på sykehuset får beskjed om å gå, trasket jeg derfor en liten tur i natt på krykker i regnet. Førte ikke med seg mye annet enn at jeg slokna på sofaen da jeg kom hjem.... Trøtt og sliten etter en lang natt ligger jeg nå å smulder i senga....

Hvor lenge skal vi gå sånn? Regner med at dette er modning og at ting stabiliserer seg når vi går i aktiv fødsel, men kjære vene hvis det fortsetter sånn er jeg utslitt til fødsel;)

Klage syte- beklager jenter;)

Huff dette er en forferdelig følelse.. Tror vi kan konkludere med at tredjemann er en luring!
Er ei til her på sykehuset som har gått i gangene hvor det har stoppet opp og startet igjen og stoppet opp. Også nr. 3...
Nå unner keg deg virkelig å få skikkelige rier! Kom igjen fullmåne power!

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Huff dette er en forferdelig følelse.. Tror vi kan konkludere med at tredjemann er en luring!
Er ei til her på sykehuset som har gått i gangene hvor det har stoppet opp og startet igjen og stoppet opp. Også nr. 3...
Nå unner keg deg virkelig å få skikkelige rier! Kom igjen fullmåne power!

Venter en gutt 1. Juli 2013!
Takk - i lige måte;)

Hva sier dem på sykehuset om triks og tips? Er redd for å drive med mer nippelstimulering for mulig dette fører med seg mas rier!

Å så kjedelig å bare bli lurt slik gang på gang :(
Håper det snart setter i gang skikkelig å ikke er noe lureri ;)

Så slitsomt å ha det slik! Ønsker deg og alle andre 3.gangsfødende lykke til ☆
Håper den lille i magen snart kjenner son besøkstid...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Ja, her er det mye kynnere med tak i.. Luring dette her.. En jordmor sa til meg at jeg får ut og gå på meg rier :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Huff. Stakkars.. Er så slitsomt!! Jeg følger spent med på dere og dere har min dypeste medfølelse!!

Neste gang snur du var ryggen til klokka og later som du ikke biter på.. Da skal du se ;) så er det fullmåne i kveld.

Hopp i høyet så skal du se du hyler som en ulv i natt!

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Skikkelig kjipt å gå sånn :( Jeg har også hatt 3 netter med vonde tak og tenkt at noe var på gang, men det har gitt seg hver gang. Blir nesten litt deppa av det. Det er så slitsomt når man ikke får sove heller. Det er virkelig noe i det at nummer 3 er en luring...

Krysser fingrene for at fullmånen har effekt på alle oss som er veldig klare nå :)

Nå har jeg holdt det gående siden fredag kveld. Jeg har sovet noen timer hver natt hvor det dabber av nok til at jeg kan sove. Men takene kommer med ca 15 min mellomrom, men de varierer veldig i styrke. Noen er egentlig bare vanlige kynnere, noen er milde rier og noen er ordentlig smertefulle med stråling nedover i lårene så beina kapper sammen under meg. På morran i dag tok det seg opp med ordenlig smertefulle tak ca 2 hvert kvarter. Det kjennes som tidenes forstoppelse, men jeg har jo diare eller må ikke på do!!!! Da ringte jeg føden å spurte hva hun trudde det var. Hun mente det hørtes ut som klassisk andregangstilfelle, at de kunne ta seg opp eller ta helt slutt for så å begynne igjen om noen dager igjen.
Herregud så frustrerende for nå har det bare gitt seg helt. Jeg har sovet et par timer for plutselig ble jeg kjempetrøtt og tung i kroppen. Og når jeg våkna var det liksom bare over....
Har pakket bagen, til og med kjøpt inn niste :-) Er så klar for at dette bare skal skje! Og forrige gang tok det seg jo opp med en gang det begynte sånn her! Tenk om det går over og han ikke kommer før om tre uker? Da dør jeg tror jeg...

Sniker fra juni.

Her har nr tre helt klart vært en luring, i over en uke har ting vært av og på før hun kom i natt:) er slitsomt, men klart værdt det når det er over:) lykke til alle sammen:)

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Jeg fikk tette jevne tak og ringte føden. De ville ha meg inn til kontroll. På vei ga de seg selvfølgelig!!! ARG.

Moden og 2 cm, kunne bli fødsel o kveld eller om en uke- helt etter boka på tredje mann som hun sa.

Ønsket oss lykke til;)

Nå står fødepizzaen i ovnen og vi har barne fri. Håper så INDeRLig at det ikke går over neste gang det starter!!

Lykke til jenter!

Skal krysse fingrer og tær :) Ikkje beina da eg skal få mannen med på en sengevals i kveld ;) Tihi

Lykke til! Håper det tar seg opp:) Har også hørt at nr 3 er en luring;) Håper nå at min i magen ikke lurer meg for mye;)

Venter nr 3 4. August:)

Får håpe det snart tar seg opp og ikke gir seg, men faktisk fører til noe. Her er det også det samme. Men nr tre er visst en luring så. Har slitt med masse maserier i det siste, og når jeg setter meg ned, er det nesten uten unntak noe maserier og tull. Har satt seg en del i ryggen også, men hjelper ikke. Ble sjekket på tirsdag og da var jeg ikke moden i det hele tatt heller, og enda så er det bare masse maserier hele tiden. Og ungen ligger så langt ned at det kjennes ut som om hodet er ute når jeg setter meg ned, er liksom ikke så mye som skiller. Men enda har jeg nesten 4 uker til termin. Håper virkelig det skjer noe snart. Formen er ikke akkurat på topp heller. :P Er så delt. Skulle helst hatt født for flere dager siden, for nå har det virkelig vært noen vanskelige og vonde dager den siste uka. Men så lenge han har ventet så lenge, kan den vente i 7 dager og 2 timer til, for da vil ferien til mannen min gå opp ordentlig i år, samtidig som det lettere vil gå opp med permisjon ifht barnehagestart neste år. Så er veldig ambivalent der. Men ungen ser ut til å være stor (vekstestimering forrige uke tilsa 3300 g, som er 100 g mer enn jentene var), så sånn sett synes jeg det skal skje raskest mulig. :P

Uansett! Masse lykke til!! =)

Får håpe det snart tar seg opp og ikke gir seg, men faktisk fører til noe. Her er det også det samme. Men nr tre er visst en luring så. Har slitt med masse maserier i det siste, og når jeg setter meg ned, er det nesten uten unntak noe maserier og tull. Har satt seg en del i ryggen også, men hjelper ikke. Ble sjekket på tirsdag og da var jeg ikke moden i det hele tatt heller, og enda så er det bare masse maserier hele tiden. Og ungen ligger så langt ned at det kjennes ut som om hodet er ute når jeg setter meg ned, er liksom ikke så mye som skiller. Men enda har jeg nesten 4 uker til termin. Håper virkelig det skjer noe snart. Formen er ikke akkurat på topp heller. :P Er så delt. Skulle helst hatt født for flere dager siden, for nå har det virkelig vært noen vanskelige og vonde dager den siste uka. Men så lenge han har ventet så lenge, kan den vente i 7 dager og 2 timer til, for da vil ferien til mannen min gå opp ordentlig i år, samtidig som det lettere vil gå opp med permisjon ifht barnehagestart neste år. Så er veldig ambivalent der. Men ungen ser ut til å være stor (vekstestimering forrige uke tilsa 3300 g, som er 100 g mer enn jentene var), så sånn sett synes jeg det skal skje raskest mulig. :P

Uansett! Masse lykke til!! =)
Takk- i lige måte;) vekta er en tellende faktor her;)

Jeg fikk tette jevne tak og ringte føden. De ville ha meg inn til kontroll. På vei ga de seg selvfølgelig!!! ARG.

Moden og 2 cm, kunne bli fødsel o kveld eller om en uke- helt etter boka på tredje mann som hun sa.

Ønsket oss lykke til;)

Nå står fødepizzaen i ovnen og vi har barne fri. Håper så INDeRLig at det ikke går over neste gang det starter!!

Lykke til jenter!

Krysser fingra for at det tar seg opp i natt. Her har kroppen vært helt "dø" siden jeg sto opp i 14.30 tiden. Nå har den våknet litt til liv igjen, men bare vanlige kynnere og nedpress så ikke store forhåpninger her. Men deilig å vite at noe skjer da og at du faktisk har begynt å åpne deg, Det er jo virkelig noe :-)

Back
Topp