Leser om flere av oss som gang på gang lurer og tror det er noe på gang. Atter en natt våknet jeg jeg vonde tak i ryggen og blir liggende å følge litt med. Til slutt står jeg opp og pakker helt ferdig bagen og lager kaffe til mannen. Siden det var styrt fødsel sist har jeg fått beskjed om ikke å vente for lenge hjemme, men mens jeg lager kaffe og henger opp noe vakse tøy, roet tingene seg.... IGJEN!
Da jeg har lest at flere som kommer fortidlig på sykehuset får beskjed om å gå, trasket jeg derfor en liten tur i natt på krykker i regnet. Førte ikke med seg mye annet enn at jeg slokna på sofaen da jeg kom hjem.... Trøtt og sliten etter en lang natt ligger jeg nå å smulder i senga....
Hvor lenge skal vi gå sånn? Regner med at dette er modning og at ting stabiliserer seg når vi går i aktiv fødsel, men kjære vene hvis det fortsetter sånn er jeg utslitt til fødsel
Klage syte- beklager jenter
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Da jeg har lest at flere som kommer fortidlig på sykehuset får beskjed om å gå, trasket jeg derfor en liten tur i natt på krykker i regnet. Førte ikke med seg mye annet enn at jeg slokna på sofaen da jeg kom hjem.... Trøtt og sliten etter en lang natt ligger jeg nå å smulder i senga....
Hvor lenge skal vi gå sånn? Regner med at dette er modning og at ting stabiliserer seg når vi går i aktiv fødsel, men kjære vene hvis det fortsetter sånn er jeg utslitt til fødsel
Klage syte- beklager jenter
Venter ei tulle 4. Juli 2013