Det tok meg 8 dager bare....

Frk.Chicka

Forumet er livet
Før jeg i det hele tatt TURTE og prøve noen bukse fra "gamle dager"
Kan ikke akkurat si jeg har blitt tynn... Hehe!

Har godt med mage gitt.

MEN...... DEN PASSA!!!!

Gjett om jeg føler meg fin og lekker idag da..
Har familieselskap idag til den 4 år gamle stedattra mi!

Føler meg lekker... Nå driter jeg i magen! Hehe!

Neste steg.... gå på vekta etterhvert så jeg vet hva jeg har å trille vekk?

Ikke noe som å komme inn i gamle buker og trange t - shirts[:D]

Selv har jeg klart å få på meg to av de litt større buksene jeg hadde(saggebukser), og det er ikke lenge før jeg er i de gamle jeansene heller. Men jeg tor jeg venter litt med det, bedre med litt god plass akkurat nå.
Har til og med fått beltet inn to hakk(passa ikke før gitt), wohooooo.

Her er magen nesten helt borte, må si jeg savner det lille bordet mitt litt, hihi.

Har ikke lyst å gå på badevekta, litt redd for hva som kommer opp. Men men, får vel ta det etter hvert.

Gratulerer til dere. Gleder meg mye til jeg kommer inn i noen andre klær enn gravidbuksene mine for å si det slik!!!

Deilig å komme inn i noen av de gamle klærne ja...Gikk på vekta for to dager siden, og hadde gått ned 12 kg. Ganske fornøyd med det. Gikk opp 15 i svangerskapet, men så hadde jeg gått opp 6 kg rett før, så da blir det jo 9 kg til som skal bort.

Hehe!
Vekta er en skummel ting...

Nå har jeg i 9 mnd gått og vært bekymringsløs for den!
Har tatt alt med knasende ro, og ikke brydd meg en dritt...
Spist akkurat det jeg vil, når jeg vil!!!

Hehe!

Men nå..... vil jeg ihvertfall ned dit jeg var før jeg slapper av mer...
"Heldigvis" ikke batteri på vekta mi!!

Sånnsett er juni litt dum tid og få baby på... er vel eneste negative med å få nå!
For å tenke vekt om sommern er kjipt!

Ble veldig overrasket over hvor fort magen borte "borte". Det er iallefall ikke mye igjen av den! Har turt å gå på vekta tilogmed jeg... [:D] 4kg før jeg er på startvekta (og det var i forrige uke.. så kanskje det er enna mindre nå[8D]). Satser på at det blir borte iløpet av sommeren! (er veldig flink å gå tur, selv i regnet!)

Men passer ikke buksene mine fra før jeg ble gravid da. [8|][:@] Får på meg et par av dem, men det ser ikke bra ut, hehe. [8D]

Men passer ikke buksene mine fra før jeg ble gravid da. Får på meg et par av dem, men det ser ikke bra ut, hehe.

Hehe!

hvordan det ser ut driter jeg i....
Jeg føler meg fantastisk!!

Hehe!

Mangler 6 kg så er jeg tilbake til normalen..men buksene har jeg ikke sjangs til å få på!!![:@] må ha 6 kg på utsiden av lårene jeg!!!!

Så fint at du fikk den på deg!!! Jeg får bare på meg de som var litt for store før.. Har jo bare sånne stramme hoftebukser, så ser ikke noe pent ut så lenge jeg har mage enda....

Men amming og trilleturer gjør susen!!![:D]

Back
Topp