det tisses...igjen! og igjen! og igjen!

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
hvor i alle dager kommer alt fra? blir rent sjokka hver gang hehe.
satt i tlf m gubben, varte i 30 min, han sier etter at jeg sier jeg må tisse, for 3 gangen, har du kobla deg på vannslangen kjære?

drikker vell normalt med veske, men kan ikke forstå hvor det kommer fra :P
akurat gått på do, setter seg i sofan å glor på tvn, så går det en liten stund å blæra sprekker nesten... det er sært gitt!

Samme her..:confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

var også hos farmor idag og hun viste ikke noe da, så ble jo en kopp kaffe mens vi skravla og jeg løp etter Kira så hun ikke skulle rive ned alt, å kaffe er jaggu vanndrivende!

Dere er ikke alene jenter! Går ikke lang tid mellom hver gang man føler tanken er full.. :p

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Myyyye doflying her også gitt. Er en ting om dagen, men må si jeg syns det er stress å opp 3 ganger i løpet av natta. Men men, alt for lille spire :)

Sent from my iPad using BV Forum

det er helt ekstremt. skjule dette på jobben skal bli spennende - jeg har sagt til ei da -- at jeg har hyperaktiv blære... heh.... får vi se hvor lenge de går på den...

Har heldigvis ikke merket så mye til det enda. Tisser kanskje 3-4 ganger mer enn normalt, men vil tro det kommer med tiden;)

og igjen og igjen og igjen og igjen :P
Skal kjøre 3 timer i dag med pappa og det blir spennende om han aner ugler i mosen når vi stadig må stoppe XD

Back
Topp