Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Har aldri fått positiv:wideyed: Så er litt nytt for meg å få svake streker som ser rosa ut og kommer innen tiden... Føler alle får streker før 12dpo, og at håpet er ute... så veldig fint å høre din erfaring! Og så utrolig spennende med stigende temp! Trisyklisk er jo et godt tegn:woot: Krysser fingrene for oss begge i morgen:D:D:D
Håper på positive tester for oss imorgen ja! Nervepirrende greier de dagene her! :wacky:Sov godt :Heartred
 
Åh, jeg synes den sterken ser veldig lovende ut! Trenger ikke engang zoome inn for å se den :D Full forståelse for at prøveperioden er tøff, er en skikkelig berg-og-dal bane av følelser. Krysser fingrene masse for dere og håper virkelig at det har klaffet denne runden :Heartred

Ja, og den er enda mer tydelig i virkeligheten, så jeg blir veldig fornærmet om det ikke er noe i hele tatt:hilarious: Blir litt bekymret for kjemisk siden den er så svak da, men...:oops: Vi får se:)
 
Pp14 - cd 31 - 13dpo

Det er veldig spesielt at akkurat denne syklusen skulle bli den første noensinne over 28 dager for min del. Første gang el har kommet så seint, og første gang med Lutinus. Her er dagens tester på morgenurin. Skygger på de øverste, blenda Makesure og faktisk litt utslag på el-testen, men langt fra positiv:hilarious: Måtte bare prøve... Premom sier at tr kommer i morgen. Jeg kan ikke annet enn å begynne og akseptere at det går dit. Kanskje har jeg hatt en kjemisk? Det er jo i så fall noe. Dersom tr ikke kommer ila dagen i dag blir det veldig spennende å tempe i morgen tidlig. Da kommer nok svaret ganske raskt vil jeg tro:joyful:
 

Vedlegg

  • A9329C9D-1FD0-44C1-8512-C293CBD5F9D5.jpeg
    A9329C9D-1FD0-44C1-8512-C293CBD5F9D5.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 122
Last edited:
Pp 14 - cd 30 - 12dpo
Så søte dere er som følger med og spør! Det gjør meg veldig rørt og glad :shy: Her går det unna i helgen, med jobb og forsøk på å avlede meg selv fra prøving utenom. Det siste går sånn så-som-så:p Testet i går morges 11dpo, den var svakere enn 10dpo, så da slo jeg fra meg alle tanker om at det kunne være noe og gikk inn i sippe-og-selvdestruktiv-modus. Jeg klarte rett og slett ikke å legge ut noe her for var så lei meg og skuffet. I dag morges tok jeg den nederste her, og synes kanskje den er hakket sterkere enn 10dpo:wideyed: Hmmm.. og fortsatt blenda Makesure 25mlu. Synes det er vanskelig å vite om jeg produserer hcg seint eller om jeg bare må avskrive disse som skyggestreker. Men det er så rart at de skal vise så tydelige rosa skyggestreker plutselig (har sikkert brukt 50 av de tidligere:p), og de skal ifølge produsent slå ut på 10mlu... Jeg vet neimen ikke hva jeg skal tro... Av symptomer er det murringer og stikkinger i livmorhalsen(?) kom kommer og går fortsatt. Har hatt det i en ukes tid tror jeg, men det kan nok være på grunn av Lutinus. Halsbrann har jeg hatt av og på siden 5dpo, så det er vel generelt bare relatert til hormoner vil jeg tro. Synes ikke det kommer så mye Lutinus ut igjen nå som i starten. Det er litt fint, så slipper jeg å sjekke om det er Lutinus eller tr hver bidige time:p Og høyre bryst er suuuperømt! Gleder meg til å bli ferdig med helgas arbeid og å kunne tempe igjen på tirsdag morgen! Ettermiddagstempen holder seg stabilt på 37,4 da, bruker det litt som indikasjon, selv om det absolutt ikke er så mye til å stole på:p
Øverste testen er 10 dpo, nederste er 12 dpo:wideyed:
Oi her ser jeg faktisk strek!!! Prøv make sure sine tester i kveld eller i morgen :D

Edit: leste videre og så du hadde gjort det❤

Nå må det snart være din tur!❤❤
 
Oi her ser jeg faktisk strek!!! Prøv make sure sine tester i kveld eller i morgen :D

Edit: leste videre og så du hadde gjort det❤

Nå må det snart være din tur!❤❤

Ja, ikke mye å se på den gitt:inpain: Stemmer veldig for at det er vår tur snart:D Enda ikke fått tr, så gir ikke helt opp.. bare litt:p
 
Krysse fingrene for sterkere tester i kveld/morgen og at tante holder seg laaaaaaangt unna :)
 
Dere er skjønne! Mister jo helt troen når det føles som «alle» tester positivt så tidlig, men klamrer meg til håpet Mamacita har gitt meg med sin testhistorikk:shy::Heartpink
Jeg gikk inn på FF og så gjennom ‘Charts like mine’ og sjekket alle Pregnancy- charts. De fleste hadde registrert positiv G-test 14&15dpo! Noen tidligere og noen før, men vil si kanskje 10% hadde positiv melon 10-14dpo, 10% positiv 16-19dpo og 80% positiv 14/15dpo:) De fleste tester jo når mensen er en dag sen, ikke fom 7dpo:hilarious: Så det er absolutt fortsatt håp! Hvis det blir flere pp for meg gidder jeg ikke teste før TR er en dag sen, altfor nervepirrende, og blir skuffet og stressa av negative tester:wacky: Men håper jo at det ikke blir flere på nå, og at testen er positiv imorgen på IKM-dagen! :p
 
Jeg gikk inn på FF og så gjennom ‘Charts like mine’ og sjekket alle Pregnancy- charts. De fleste hadde registrert positiv G-test 14&15dpo! Noen tidligere og noen før, men vil si kanskje 10% hadde positiv melon 10-14dpo, 10% positiv 16-19dpo og 80% positiv 14/15dpo:) De fleste tester jo når mensen er en dag sen, ikke fom 7dpo:hilarious: Så det er absolutt fortsatt håp! Hvis det blir flere pp for meg gidder jeg ikke teste før TR er en dag sen, altfor nervepirrende, og blir skuffet og stressa av negative tester:wacky: Men håper jo at det ikke blir flere på nå, og at testen er positiv imorgen på IKM-dagen! :p

Åå, takk for at du tok deg tid til å dele! Kjenner jeg er superspent på min temp i morgen tidlig. Grugleder meg til vekkerklokke kl 05:30:nailbiting:

Ja, vi er jo gærne som driver og tester så tidlig:hilarious: Jeg drømmer stadig om å finne opp et apparat som kan komme med et klart svar dagen etter el:hilarious::hilarious: «Svømmer har møtt egg, egg er befruktet og i gang med deling, nå kan du vente i spenning!» eller «Egg ikke befruktet, prøv igjen senere!»:p
 
Åå, takk for at du tok deg tid til å dele! Kjenner jeg er superspent på min temp i morgen tidlig. Grugleder meg til vekkerklokke kl 05:30:nailbiting:

Ja, vi er jo gærne som driver og tester så tidlig:hilarious: Jeg drømmer stadig om å finne opp et apparat som kan komme med et klart svar dagen etter el:hilarious::hilarious: «Svømmer har møtt egg, egg er befruktet og i gang med deling, nå kan du vente i spenning!» eller «Egg ikke befruktet, prøv igjen senere!»:p

Jepp- info er til for å deles! :) Alt jeg har lest av statistikk på testing tilsier at man skal ha litt is i magen når man tester- både fordi man kan fange opp kjemiske som man ikke hadde visst om hvis man ventet til evt TR var sen, og fordi det er såpass usikkert så tidlig. De fleste virker å få positiv IKM-dagen eller dagen etter, så jeg er spent på imorgen altså! Godt å vite at vi er flere i samme båt iaf- nervepirrende minutter rundt 5:30 imorgen for oss begge:wacky:
 
Åå, takk for at du tok deg tid til å dele! Kjenner jeg er superspent på min temp i morgen tidlig. Grugleder meg til vekkerklokke kl 05:30:nailbiting:

Ja, vi er jo gærne som driver og tester så tidlig:hilarious: Jeg drømmer stadig om å finne opp et apparat som kan komme med et klart svar dagen etter el:hilarious::hilarious: «Svømmer har møtt egg, egg er befruktet og i gang med deling, nå kan du vente i spenning!» eller «Egg ikke befruktet, prøv igjen senere!»:p
Og ja- et sånt apparat skulle jeg gjerne hatt!! :joyful:
 
Kveldens... lurer fælt på om det har vært en streifer eller bare ekstremt dårlige tester som har gitt rosa skygger (MED stigning??) 10 og 12dpo. Denne er iallfall utvilsomt helt blenda. Dersom temperaturen fortsatt er høy i morgen tidlig 14dpo (og forventet ikm) tar jeg min siste av disse. Da kommer de aldri mer i hus:yuck:
 

Vedlegg

  • A92EED5B-9FE0-4659-8C4B-4F7AF16A5E48.jpeg
    A92EED5B-9FE0-4659-8C4B-4F7AF16A5E48.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 91
Kveldens... lurer fælt på om det har vært en streifer eller bare ekstremt dårlige tester som har gitt rosa skygger (MED stigning??) 10 og 12dpo. Denne er iallfall utvilsomt helt blenda. Dersom temperaturen fortsatt er høy i morgen tidlig 14dpo (og forventet ikm) tar jeg min siste av disse. Da kommer de aldri mer i hus:yuck:
Så teite tester!:wideyed: Man vil jo stole på strekene man ser! Spent for oss i morgen altså! Håper på positive tester! :joyful:
 
God morgen fine deg!

Jeg droppet faktisk test i dag og stålsetter meg for tr. Tempen holder seg utrolig nok oppe (har opplevd at den har vært oppe og tr har kommet med et smell likevel tidligere), men hvilepulsen går én tydelig vei. Ømheten i brystet forsvant med et knips i går kveld, og det murret også endel i ryggen i går kveld, likt som når tr gjør seg klar. Så med mindre det ikke skjer noe ila dagen i dag, så tar jeg evt en test i morgen tidlig i stedet:) Veldig spennende med deg da!!:nailbiting::woot: Jeg må inn og se NÅ:D:Heartred
Edit: la til bilde av hvilepulsgrafen fra el til i dag. Markert dag 8. sept var el.
 

Vedlegg

  • 99CF7626-2F3D-4272-8CAB-6A652FEBFECC.jpeg
    99CF7626-2F3D-4272-8CAB-6A652FEBFECC.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 61
  • 8FFA94C4-F537-4807-A235-3FABF937F23D.jpeg
    8FFA94C4-F537-4807-A235-3FABF937F23D.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 68
  • 362E13C8-B238-429F-B668-65CF93635C09.jpeg
    362E13C8-B238-429F-B668-65CF93635C09.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 55
Last edited:
God morgen fine deg!
Jeg droppet faktisk test i dag og stålsetter meg for tr. Tempen holder seg utrolig nok oppe (har opplevd at den har vært oppe og tr har kommet med et smell likevel tidligere), men hvilepulsen går én tydelig vei. Ømheten i brystet forsvant med et knips i går kveld, og det murret også endel i ryggen i går kveld, likt som når tr gjør seg klar. Så med mindre det ikke skjer noe ila dagen i dag, så tar jeg evt en test i morgen tidlig i stedet:) Veldig spennende med deg da!!:nailbiting::woot: Jeg må inn og se NÅ:D:Heartred
Jøss, klarte du å la være å teste? Flinka!:) Tempet du ikke 3 dager? Spennende med fortsatt høy temp da! Regner med at vi vet mer begge to ila de neste par dagene! :) Jeg noterte meg både i dagbok og app at jeg luuuuurte på om EL kunne være CD22 istede (fikk på CD24 sist, men drakk Salviete denne gangen som muligens fremskyndet EL litt). Jeg noterte meg at jeg ikke skulle bli skuffet hvis jeg fikk negativ test rundt IKM siden EL kanskje var 3 dager senere, for i så fall er jeg 11dpo i dag ikke 14:rolleyes: Testet ikke etter EL denne gangen, og hadde temphopp CD22, så mulig.. Lite annet å gjøre enn å bare vente! :wacky: Vi fortsatte å legge inn aksjer annenhver dag, så burde uansett treffe EL heldigvis! :rolleyes:
 
Jøss, klarte du å la være å teste? Flinka!:) Tempet du ikke 3 dager? Spennende med fortsatt høy temp da! Regner med at vi vet mer begge to ila de neste par dagene! :) Jeg noterte meg både i dagbok og app at jeg luuuuurte på om EL kunne være CD22 istede (fikk på CD24 sist, men drakk Salviete denne gangen som muligens fremskyndet EL litt). Jeg noterte meg at jeg ikke skulle bli skuffet hvis jeg fikk negativ test rundt IKM siden EL kanskje var 3 dager senere, for i så fall er jeg 11dpo i dag ikke 14:rolleyes: Testet ikke etter EL denne gangen, og hadde temphopp CD22, så mulig.. Lite annet å gjøre enn å bare vente! :wacky: Vi fortsatte å legge inn aksjer annenhver dag, så burde uansett treffe EL heldigvis! :rolleyes:

Ja, fikk en ro over meg i dag med aksept for at tr kommer, så det gikk overraskende greit:shy: Nei, det funker ikke å tempe når jeg jobber nattevakter, derfor jeg har vært veldig spent på tempen i dag:joyful: Alle de dagene jeg ikke har tempet er pga nattevakter:p Spennende om du er kortere på vei enn du tror da:D Viktigste er at aksjer er lagt inn, så får man bare se:angel8
 
Ja, fikk en ro over meg i dag med aksept for at tr kommer, så det gikk overraskende greit:shy: Nei, det funker ikke å tempe når jeg jobber nattevakter, derfor jeg har vært veldig spent på tempen i dag:joyful: Alle de dagene jeg ikke har tempet er pga nattevakter:p Spennende om du er kortere på vei enn du tror da:D Viktigste er at aksjer er lagt inn, så får man bare se:angel8
Aha, skjønner! Blir spennende imorgen da! Håper virkelig du blir positivt overrasket med positiv test imorgen jeg da! :joyful:
 
Back
Topp