Det synker liksom ikke inn

Krepsen1983

Forelsket i forumet
testet forrige fredag - negativ test.
Testet 1.aug - positiv CB med ukesindikator.:shy:
Har jo symptomet så det holder, og mens skulle kommet for 12 dager siden...men alikevel tenker jeg liksom «enn hvis jeg ikke er gravid»... «kanskje det var feil med testen» osv.
Sitter her med smerter nederst i ryggen og vært på toalettet 3ganger allerede :wtf: og kvalm.
Men måtte alikevel be søsteren min kjøpe meg et par tester i byen idag, slik at jeg kan ta en test igjen når jeg kommer fra jobb:wacky: andre som trenger bekreftelser så det holder? Forrige svangerskap tok jeg en test:rolleyes: tror det blir noen flere denne gangen.

Åååjada... tester enda jeg. Tror liksom ikke på det... og jeg er desperat etter å se stigning. Selv om det ikke er en garanti så er der vertfall en indikator på at ting tilsynelatende virker Ok. Koser meg også med symptomene enn så lenge,er ikke kvalm enda og håper egentlig jeg slipper å bli så sykt dårlig

Åååjada... tester enda jeg. Tror liksom ikke på det... og jeg er desperat etter å se stigning. Selv om det ikke er en garanti så er der vertfall en indikator på at ting tilsynelatende virker Ok. Koser meg også med symptomene enn så lenge,er ikke kvalm enda og håper egentlig jeg slipper å bli så sykt dårlig
Heldigvis kaster jeg ikke opp, ser flere sliter med det:wideyed: det frister bare generelt ikke med mat:laughing002
Blir greit å få en bekreftelse til idag tenker jeg...fått time hos legen 13.aug så etter det tenker jeg at jeg roer meg enda mer :happy: 5+5 idag, så til timen hos legen er jeg jo kommet meg til 7+1

Så lenge det ikke kommer noen blødning, så er jeg fortsatt gravid. Husk at du ikke kan få en falsk positiv, men du kan få en falsk negativ. Jeg er litt redd for å få den falske negative testen pga det er noe galt med testen, tror man blir stressa om den kommer. Så når jeg har en positiv, så venter jeg og ser hva som skjer.
Du er gravid nå, ingen tvil om det. Men jeg skjønner godt du ikke vil rope hipp hurra enda, for det er jo ganske tidlig. Jeg venter heller på å få tatt tidlig ultralyd i stedet for å teste mer. Husk at testene du tar ikke er en garanti på at det går bra. Prøv heller å nyte at du ikke blør, og symptomene er med på å bekrefte at du fortsatt er gravid. Håper vi alle her inne kommer oss helt til termin! [emoji173]️

Så lenge det ikke kommer noen blødning, så er jeg fortsatt gravid. Husk at du ikke kan få en falsk positiv, men du kan få en falsk negativ. Jeg er litt redd for å få den falske negative testen pga det er noe galt med testen, tror man blir stressa om den kommer. Så når jeg har en positiv, så venter jeg og ser hva som skjer.
Du er gravid nå, ingen tvil om det. Men jeg skjønner godt du ikke vil rope hipp hurra enda, for det er jo ganske tidlig. Jeg venter heller på å få tatt tidlig ultralyd i stedet for å teste mer. Husk at testene du tar ikke er en garanti på at det går bra. Prøv heller å nyte at du ikke blør, og symptomene er med på å bekrefte at du fortsatt er gravid. Håper vi alle her inne kommer oss helt til termin! [emoji173]️
Tusen takk - det hjalp å lese dette. Tenkte liksom at det kan jo være feil med testen som viste 1-2uker:wideyed: men det er ingen tvil, symptomer så det holder og ingen blødning, så kjenner det jo på hele meg...er bare litt treg i å godta fakta:D

Back
Topp