Det synker ikke inn at jeg er gravid.

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Hei! Jeg testet positivt for 5 dager siden og er i dag 4+6. Vi rakk såvidt å tenke tanken på å få nummer 2 før jeg ble gravid :wacky: Det var et stort sjokk da vi brukte 7 mnd på førstemann. Jeg sliter med å innse at jeg faktisk er gravid. Tror liksom ikke på det :dance008 Og det er en litt ekkel følelse at det ikke synker inn. Flere som har opplevd dette? Håper det blir bedre med tiden. Hjelper ikke akkurat at jeg har så få symptomer heller :sorry:

Hei! Jeg testet positivt for 5 dager siden og er i dag 4+6. Vi rakk såvidt å tenke tanken på å få nummer 2 før jeg ble gravid :wacky: Det var et stort sjokk da vi brukte 7 mnd på førstemann. Jeg sliter med å innse at jeg faktisk er gravid. Tror liksom ikke på det :dance008 Og det er en litt ekkel følelse at det ikke synker inn. Flere som har opplevd dette? Håper det blir bedre med tiden. Hjelper ikke akkurat at jeg har så få symptomer heller :sorry:

Sånn hadde jeg det med storesøster, bortsett fra at morgenkvalmen kom i uke 4 og ga seg ikke før i uke 12.

Sånn hadde jeg det med storesøster, bortsett fra at morgenkvalmen kom i uke 4 og ga seg ikke før i uke 12.

Rar følelse. Hadde det ikke sånn første gangen, da følte jeg meg liksom gravid med én gang. Men da testet jeg også senere (5+5) så mulig det har betydning.

Jeg har det på samme måte.. jeg er 6+2 idag, har ingen symptomer. Det har jeg ikke hatt så tidlig i de andre svangerskapene heller:happy:

Gratulerer :Heartred Tipper det synker inn etterhvert som symptomene kommer og magen vokser :love7

Jeg har det på samme måte.. jeg er 6+2 idag, har ingen symptomer. Det har jeg ikke hatt så tidlig i de andre svangerskapene heller:happy:

Jeg har jo noen symptomer, men ingen andre enn kvalme er «godkjent» for meg føler jeg. Jeg har ømme pupper som har vokst, er sånn har-løpt-maraton-sliten i kroppen (av mangel på bedre beskrivelse) og innimellom svaaake murringer. I forrige svangerskap var jeg kvalm før jeg testa (5+5) og spydde som en gris fra uke 6+5. Så egentlig bør jeg være glad så lenge kvalmen holder seg unna, for plutselig konmer den, men det gjør meg bekymra.

Gratulerer :Heartred Tipper det synker inn etterhvert som symptomene kommer og magen vokser :love7

Tusen takk! Håper det :Heartred Hadde tenkt til å bestille tul i uke 12, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge med å se om det er liv inni der.

Jeg ligger 1 dag foran. 5+0 i dag. Må minne meg selv på at jeg er gravid. Glemmer det store deler av dagen. Løp hinderløp på søndag og er liksom helt normal. Stuptrøtt riktignok, men yngstemann våkner hyppig om natta, så det var jeg fra før også.

Jeg ligger 1 dag foran. 5+0 i dag. Må minne meg selv på at jeg er gravid. Glemmer det store deler av dagen. Løp hinderløp på søndag og er liksom helt normal. Stuptrøtt riktignok, men yngstemann våkner hyppig om natta, så det var jeg fra før også.

Godt jeg ikke er alene om det. Jeg også løper rundt på jobb som ingenting, og må ta meg selv litt i nakken når jeg oppdager at jeg kanskje løfter litt for tungt. Glemmer også at jeg er gravid, og når jeg kommer på det er det fortsatt vanskelig å tro på :confused005 Lurer på når jeg faktisk skal skjønne at det er et lite frø inni der.

Gratulerer ❤️ klarer ikke heilt å se det for meg sjøl. Ting har gått så fort. Og dette var absolutt ikke planlagt. Hadde sex en kveld, og 9 dager seinere så fikk jeg posetiv test.. :p Gikk litt fort. Skulle ha venta med prøvinga i noen mnd til. Men nå er vi glade for det. Og håper spiren klamrer seg fast til mai ❤️❤️ Tenker at følelsen kommer snart, skal du se!!❤️

Gratulerer ❤️ klarer ikke heilt å se det for meg sjøl. Ting har gått så fort. Og dette var absolutt ikke planlagt. Hadde sex en kveld, og 9 dager seinere så fikk jeg posetiv test.. :p Gikk litt fort. Skulle ha venta med prøvinga i noen mnd til. Men nå er vi glade for det. Og håper spiren klamrer seg fast til mai ❤️❤️ Tenker at følelsen kommer snart, skal du se!!❤️

Tusen takk! Og gratulerer til deg også :Heartred Jeg var først redd for at jeg ikke var glad i den lille i magen, siden jeg har så vanskelig for å tro på det. Men tanken på at jeg kan miste spira er hjerteskjærende, så jeg er helt klart glad i den allerede! Håper de klamrer seg fast :love7

Back
Topp