Det svir

Smiley80

Forumet er livet
Nå har jeg svidd av over 5000,- hos tannlegen de siste ukene... [&:]
Ja, jeg hadde en del hull [:-] Og jeg er heldigvis snart ferdig, har bare èn time igjen, neste onsdag!

Dette har jeg igjen for å ikke ha gått til tannlegen de siste årene! [8D]

det svir ja!!!
uff jeg skulle vært hos tannlegen jeg også, har ikke vært der på 1 år nå å har vondt i en tann... men må bytte tannlege så derfor er jeg litt treg!! men jeg må få ringt å betilt time!!

Flink du da som har vært hos tannlegen, da trenger du ikke gå på en stund[:)]

Å, det er sure penger det. Jeg må nok snike meg en tur til tannlegen selv, merker at jeg bare utsetter det hele tiden.

oj oj oj, også så nærme jul da! de pengene hadde nok vært gode å ha til noe annet.. [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

oj oj oj, også så nærme jul da! de pengene hadde nok vært gode å ha til noe annet.. [:D]

Har bare meg selv å takke... Julegavene er heldigvis i boks så jeg lider ingen nød [:D]

[:@]Æsj... du gir meg dårlig samvittighet... [&:] jeg burde også vært der!
Men ufattelig sure penger! [:@][:@]

ORIGINAL: ~ruby~

Jeg skulle absolutt hatt meg en tur selv; men har ikke råd til det nå.. Dyyyyrt[&:]

Uff! Der burde jeg også ha vert [&:]

ORIGINAL: ~ruby~

Signerer den! Men har SUPERtannlegeskrekk!!! [:'(]

Uff ja ! Må til tannlegen selv snart [&:] har en visdomstann som krangler ...

Var nettop der selv, har heldigvis byens kuleste tannlege, så jeg betalte "bare" 4000 for å trekke alle fire visdomstennene (m rønken å alt inkl)[:D]

Uff,ja det er sure penger!!
Jeg var til tannlegen i går!Å det var null hull på meg!![:D][:D][:D]Får fast time hos tannlegen min hvert år jeg,så da slipper jeg å bestille time selv!Er litt lettere å dar ivei da,når tannlegen årdner med time!![:)]

Æsj, det er kjedelig altså! Kjipt å bruke så mye penger på tannlegen. Godt å bli ferdig med det for en stund da!
Jeg var hos tannlegen i høst for første gang på veldig mange år, ja det må vel ha vært over 5 år siden sist. Var veldig nervøs for hvor mye hull jeg kom tl å ha, men det var null hull og lite som trengtes å gjøres, så det kom på 700 kr eller noe sånt. Gjett om jeg var glad! Nå har jeg ordnet, så jeg får innkalling jevnlig. Det lønner seg helt klart!

Jeg var der vel en 10-11 gabger i fjor soommer - (da var det 6 år siden sist)
og i år rakk det med 2 (første gang var noe jeg utsatte pga svangerskapet [;)])

greit å bli ferdig med det -bedre å ha gjort det enn å gå å grue seg[;)]

Back
Topp