Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det er spira som graver seg langt ned og har satt seg fastJeg har d sånn i puppen jeg
Er nok spiren som gjør at ting strekker å div på seg ja..Jeg får hetetokter på puppene jeg spes på kvelden..Aikker på at jeg kunne speilet egg på demEr masse forandringer i kroppen som skal gjøres klart..Har ikke så mange symptomer nå som da jeg gikk m jentene så kanskje d nå er gutten som er på vei?Jeg håper det er spira som graver seg langt ned og har satt seg fast
Desember 2014
Taster på appen
Mamma hadde ingen symptomer hun med meg eller lillesøster så hun var overbevist om at det var gutt begge gangerEr nok spiren som gjør at ting strekker å div på seg ja..Jeg får hetetokter på puppene jeg spes på kvelden..Aikker på at jeg kunne speilet egg på demEr masse forandringer i kroppen som skal gjøres klart..Har ikke så mange symptomer nå som da jeg gikk m jentene så kanskje d nå er gutten som er på vei?
Hehe..Ja alt blir "galt" da d kommer og sånn som meg nå så er d "galt" fordi jeg ikke merker så mye som sistHormoner..Er 5+2 i dag så mer symptomer kan sikkert komme senere ogsåMamma hadde ingen symptomer hun med meg eller lillesøster så hun var overbevist om at det var gutt begge ganger
Jeg merker nesten ikke noe i puppene, litt stikkinger noen ganger så da blir det gærent og da, haha
Desember 2014
Taster på appen