Det svir!

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Det svir så fryktelig i magen min! Føler jeg brenner litt noen ganger


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
i typ nedre mageregion eller i magesekken ellr musklaturen oppe?
 
I nedre mageregion.. Har gått over nå, men har kommet og gått litt


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg håper det er spira som graver seg langt ned og har satt seg fast :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Er nok spiren som gjør at ting strekker å div på seg ja..Jeg får hetetokter på puppene jeg spes på kvelden..Aikker på at jeg kunne speilet egg på dem;)Er masse forandringer i kroppen som skal gjøres klart..Har ikke så mange symptomer nå som da jeg gikk m jentene så kanskje d nå er gutten som er på vei?:)
 
Er nok spiren som gjør at ting strekker å div på seg ja..Jeg får hetetokter på puppene jeg spes på kvelden..Aikker på at jeg kunne speilet egg på dem;)Er masse forandringer i kroppen som skal gjøres klart..Har ikke så mange symptomer nå som da jeg gikk m jentene så kanskje d nå er gutten som er på vei?:)
Mamma hadde ingen symptomer hun med meg eller lillesøster så hun var overbevist om at det var gutt begge ganger :p

Jeg merker nesten ikke noe i puppene, litt stikkinger noen ganger så da blir det gærent og da, haha :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Mamma hadde ingen symptomer hun med meg eller lillesøster så hun var overbevist om at det var gutt begge ganger :p

Jeg merker nesten ikke noe i puppene, litt stikkinger noen ganger så da blir det gærent og da, haha :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hehe..Ja alt blir "galt" da d kommer og sånn som meg nå så er d "galt" fordi jeg ikke merker så mye som sist:pHormoner..Er 5+2 i dag så mer symptomer kan sikkert komme senere også
 
Back
Topp