Det styggeste jeg har sett, i mitt hus :(

sol1982

Blir kjent med forumet
MÅ FÅ UT LITT FRUSTRASJON
Gledet meg til å komme hjem å se den nydelige nye vedovnen vår i vårt nydelige nye hus. Det første min samboer sier når han kommer inn døren, før jeg ser noe, er: skal det være så svært?
Ovnen var jo fin den, men jeg var jo fra før skeptisk til den sorte stålpipen, DEN VAR ENORM, aldri sett et så tykt rør før..forventet et standard rør men det var jo nesten like tykt som ovnen... Tror aldri jeg kommer til å venne meg til det synet. Alt annet i stuen er jo lyst..........

Så dumt at det ble mye større enn dere forventet! Håper dere venner dere til det da.

Sjekk det nyeste boligdrøm, rom123 eller boligpluss! (husker ikke hvem av de) Der er det noen som har en enormt svær og lang pipe opp gjennom stua, men de har "utligna" inntrykket av pipa med en stoor runding av svart materiale på veggen for å legge ved i! Funka faktisk ganske bra sammen!

Miss Hormontroll skrev:
Sjekk det nyeste boligdrøm, rom123 eller boligpluss! (husker ikke hvem av de) Der er det noen som har en enormt svær og lang pipe opp gjennom stua, men de har "utligna" inntrykket av pipa med en stoor runding av svart materiale på veggen for å legge ved i! Funka faktisk ganske bra sammen!

Rom 123.

Ok, eg innrømmer det, har blitt vant med den og den er faktisk ikke så ille. Folk som kommer inn her sier jo den er tøff så var vel bare litt "overreaksjon"

Back
Topp