Det store sjokket :o ❤

Marem

Andre møte med forumet
Hei, jeg er ny her og tenkte jeg får melde meg inn. Jeg er 27 år og fikk sjokk beskjed på akutten (reiste inn pga store smerter i magen på høyre side, trudde først d var blindtarmen). Er på legevakta å får beskjed å ta crp (vanligvis kom d mye blod men ikke denne gangen) tar også urinprøve og venter på legen. Der blir jeg undersøkt og etter hu hadde klemt en del på magen så ber hun meg sette meg opp. Da får jeg og kjæresten d store sjokknyhetene. Jeg var gravid, hcg nivået var pasde høyt, og vi i sjokk. Jeg har hørt hele livet jeg ikke kunne bli gravid pga min ganske uregelmessige menstruasjon. Jeg blir sendt opp til føde (husker ikke alt) og snakker med en gynekolog som skulle sjekke meg. Finner masse blid i buken, og tydelig tegn på graviditet med at livmoren var begynt å bli full av slim. Men hun finner ingen foster, jeg blir mer og mer fortvilet og lei meg da dette har vært et ønske siden jeg var 16. Blir lagt inn til observasjon pga de smertene og pga ny ultralyd undersøkelse. Hele natten ble et kaos av tanker og gråt. Jeg var redd d lå feil som gynekologen sa og jeg ba og håpet at dette skulle ligge trygt i magen. Dagen etter ble jeg undersøkt pånytt og hadde 0 smerter og blødninga i buken var ganske mye gått ned :) kunne se mer veske/slim i livmoren men ennå ikke noe (men så hadde jeg hcg på 500 som en på 4 uker har) så fikk beskjed at blodprøve var eneste muligheten for å sjekke om den lå riktig eller feil. :/ er en drøm å oppleve å være gravid mot alle odds ☺❤ og håper dette lille vidunderet ligger godt plassert der d skal og kan vokse seg stor og sterk ☺ hvordan opplevde dere deres graviditet? Jeg visste ikke jeg var noe, unntatt at brysta var blitt litt større, og jeg mer sliten

Oi. for en historie.

Krysser fingrene for at lille spiren er der den skal og holder seg godt fast hele veien.

Håper drømmen blir oppfylt[emoji122][emoji173]️ Lykke til[emoji846]

Lykke til de kommende ukene :)

Gratulere så mye [emoji173] denne klorer seg nok fast [emoji4]

Oi. for en historie.

Krysser fingrene for at lille spiren er der den skal og holder seg godt fast hele veien.

Ja det var en historie! Og litt av et sjokk for oss hadde ikke planlagt dette, men vi ble jo å litt glad

Tusen takk❤samme håper jeg! Merker jeg er nervøs for blodprøvene til onsdag og håper så ille at de er dobbelt enn de var på lørdags kvelden samme håper jeg ^^ da jeg frykter at dette bare er en gang hendelse

Ååå gratulerer, håper alt er i orden og at den ligger riktig:)
Tusen takk! :) ja håper vi også, jeg tørr liksom ikke glede meg ordentlig over d føre jeg får svaret på om jeg er "ekte" gravid eller ikke/: håper så ille på at det ligger trygt siden jeg har vært smertefri nå de siste dagene

Tusen takk! :) ja håper vi også, jeg tørr liksom ikke glede meg ordentlig over d føre jeg får svaret på om jeg er "ekte" gravid eller ikke/: håper så ille på at det ligger trygt siden jeg har vært smertefri nå de siste dagene
Uff ja jeg kjenner den følelsen...venter selv på svar på hcg. Det er tortur å gå sånn å vente og ikke vite. Og da går tiden så saaakte også. Bare forrige uke føltes som 7 mnd alene

Uff ja jeg kjenner den følelsen...venter selv på svar på hcg. Det er tortur å gå sånn å vente og ikke vite. Og da går tiden så saaakte også. Bare forrige uke føltes som 7 mnd alene
Ja jeg kjen er til den /: vil så vite svarene men veit jo at jeg er gravid og scoret 553 på hcgen men bare vente på blodprøven som kommer og er avgjørende er ille /: vil jo ha lille spira mi ❤
Åh så spennende lykke til ❤ håper den er positiv eller scorer høyt ^^

Ja jeg kjen er til den /: vil så vite svarene men veit jo at jeg er gravid og scoret 553 på hcgen men bare vente på blodprøven som kommer og er avgjørende er ille /: vil jo ha lille spira mi ❤
Åh så spennende lykke til ❤ håper den er positiv eller scorer høyt ^^
Ja takk:)

Back
Topp