Hei, jeg er ny her og tenkte jeg får melde meg inn. Jeg er 27 år og fikk sjokk beskjed på akutten (reiste inn pga store smerter i magen på høyre side, trudde først d var blindtarmen). Er på legevakta å får beskjed å ta crp (vanligvis kom d mye blod men ikke denne gangen) tar også urinprøve og venter på legen. Der blir jeg undersøkt og etter hu hadde klemt en del på magen så ber hun meg sette meg opp. Da får jeg og kjæresten d store sjokknyhetene. Jeg var gravid, hcg nivået var pasde høyt, og vi i sjokk. Jeg har hørt hele livet jeg ikke kunne bli gravid pga min ganske uregelmessige menstruasjon. Jeg blir sendt opp til føde (husker ikke alt) og snakker med en gynekolog som skulle sjekke meg. Finner masse blid i buken, og tydelig tegn på graviditet med at livmoren var begynt å bli full av slim. Men hun finner ingen foster, jeg blir mer og mer fortvilet og lei meg da dette har vært et ønske siden jeg var 16. Blir lagt inn til observasjon pga de smertene og pga ny ultralyd undersøkelse. Hele natten ble et kaos av tanker og gråt. Jeg var redd d lå feil som gynekologen sa og jeg ba og håpet at dette skulle ligge trygt i magen. Dagen etter ble jeg undersøkt pånytt og hadde 0 smerter og blødninga i buken var ganske mye gått ned
kunne se mer veske/slim i livmoren men ennå ikke noe (men så hadde jeg hcg på 500 som en på 4 uker har) så fikk beskjed at blodprøve var eneste muligheten for å sjekke om den lå riktig eller feil. :/ er en drøm å oppleve å være gravid mot alle odds ☺❤ og håper dette lille vidunderet ligger godt plassert der d skal og kan vokse seg stor og sterk ☺ hvordan opplevde dere deres graviditet? Jeg visste ikke jeg var noe, unntatt at brysta var blitt litt større, og jeg mer sliten