Det store korslaget tråden!!

Destiny85

Forumet er livet
Savner Team Anine jeg.. Kjeder meg litt når Team Thom er på skjermen merker jeg...

Heier selvfølgelig på Team Dag da[:D]

Hvem er deres favoritter? Og hva synes dere om innsatsen i dag?

Synes også Team Anine var veldig bra. Synd de røk ut . Må jo være litt Bergenspatriot og heie på Team Torhild, selv om jeg ikke liker Tomboylåten de sang i dag. Eller er jeg hemmelig forelsket i Erik og Kris [8D][:D]

Team Dag rocks! [:D]

Likte ikke Anines kor, så gjorde meg nada at de røyk.
Er veldig spent på Erik og Kris!!

Synes Team Anine var litt rocka jeg, spent på Team Erik og Kriss nå[:)]

Ja blir spennende å se Erik og Kriss jævla dritt med nyheter[:'(][:'(][:'(]

VEt ikke helt hvem jeg heier på,er ikke stor fan av team Dag.

ORIGINAL: unemoren

Må du passe deg for å ikke banne i kirken, altfor mye trøndere her inne [:D] Banne på han vinner hele shiten, dessverre [&o][8D]

Heier på Team Torhild, kjenner noen av de som er med [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Metemor

Må du passe deg for å ikke banne i kirken, altfor mye trøndere her inne [:D] Banne på han vinner hele shiten, dessverre [&o][8D]

Nei da! Denne trønderen godtar at dere ikke like Dag. For jeg aner ikke hvem Dag er[8D]

Eller jo... Er det han som er faren til han hopperen? For da har jeg faktisk vært litt med sønnen hans. Vært med = festet med.

Jeg ble enormt berørt av Team Thom i dag, fantastisk nydelig låt!! [;)] (Og jeg er IKKE sørlending el spes fan av artisten).

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: Metemor

Nei da! Denne trønderen godtar at dere ikke like Dag. For jeg aner ikke hvem Dag er[8D]

Eller jo... Er det han som er faren til han hopperen? For da har jeg faktisk vært litt med sønnen hans. Vært med = festet med.

Faren til Tommy ja.. Tenker meg han er glad i en fest [8D]

TEAM LISA!!!!

Back
Topp