det stikker!!

Milla-84

Flørter med forumet
det stikker noe forferdelig i underlivet mitt..noen andre her som har /hatt det sånn?? er det mulig at jeg kankjse åpner meg??

hmmm.. jeg har aldri hørt om at det har stikki i under livet før. men jeg syns at du burde ringe føden og spørre dem. dem er jo der for å hjelpe deg vettu [:)]
lykke lykke til [:D]

oi så morro..
ja jeg håper det er det som skjer med meg også...usj jeg gruer meg jeg altså...
med første mann gikk jeg opp 23 kg og han var da svær når han ble født...3625 gram og 53 cm lang.. men nå har jeg ei lita jente i magen og bare gått opp 12 kg...bør vel ikke bli mindre av den grunn??

vil bare ønske deg lykke til...[:)]..og jeg synes ikke gutten din hørtes så"svær" ut...helt normal fødselsvekt det...[:)]min gutt i -97 var 4280...han fødte jeg hjemme i dobbelsengen min....han var større...[:D]

godt å høre men man får mange rare tanker vettu...lurer jo fært på åssen datra mi ser ut og hvor stor hun er..
gleder meg fært til hun er ute..

jeg blir snart gal!!!!
nå skal denna ungen ut....orker ikke å gå sånn at det stikker hele tiden jeg altså...
orker ingenting for tiden heller..stakars sønnen min sier jeg bare..han har 1 års bursdag til neste søndag og jeg tror ikke det blir noe så spesielt morsomt ut av dagen hans..orker ikke altså..(hvis vira har kommer ut så er det jo greit) kankjse flaks han er så liten...husker jo ikke noe av den dagen alikevel utover når han blir stor..

Det stakk i underlivet på meg også når det nærmet seg slutten, kjentes ut som om at bebisen skulle prøve å grave seg ut med en spiss fingernegl.

ja det kjennes nesten ut som det men er det pga jeg åpner meg og modnes???

Aner ikke. Det stakk mer og mer mot slutten, men tror det holdt på i ca. 3 uker.

Det stikker hos meg også innimellom. skikkelig ubehaglig. kjennes jo ut som om babyen prøver å kravle seg ut.

Nå stikker det her og gitt... Ikke noe kos akkurat, men et tegn på at det nærmer seg slutten!!! JIPPIIII!!![:)]

er ikke direkte behagelig nei...
føles jo ut som noen prøver å stikke meg med en nål langt oppe i .......!!!
skal til jordmora i morgen å se åssen det ligger ann...ultralyd samtidig også så jeg får se lille jenta mi..gleder meg forferdelig...

Back
Topp