Det stikker!?????

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Det stikker litt i skjeden, er det farlig eller? Ikke noe vont, men litt sånn ubehagelig! Har kjørt på en litt hompete vei i dag, å det kom etter det! Det er ikke så ofte, men sånn av og til!

Ble litt bekymra jeg nå! [&:]

Vet ikke om det kan være farlig, men skal jeg tippe tror jeg ikke det. Men blir det værre til i morgen ville jeg ha ringt en lege og spurt!

Lykke til!

jeg har hatt sånne stikkinger ganske lenge jeg:) kan gå lenge mellom vær gang assa, flere uker- men så kommer det tilbake, varer noen få sekunde om gangen før det er borte igjen..Jeg for min del syns det er ganske så vondt- føler nesten som en nål eller kniv som stikker til,"oppi der"..Men varer jo så kort at det rekker ikke gjøre så vondt hvis du skjønner;)

leste på nettet et sted at det va helt vanlig, mest sannsynlig så er det livmoren som strekker seg oppover sto det da:) sikkert ikke noe farlig![:)]

Oki... da er det sikkert vanlig da! [:)] Ja...det er litt sånn ekkelt liksom... Akkurat som om noen stikker med nål eller noe! Har aldrig kjent noe sånn før i dag! Å da kjørte vi på en litt hompete vei, så jeg trodde at det var pga det! Blir litt sånn bekymra da, men hva er det vi ikke Bekymrer oss for da![:)] 
Håper det går over snart![:)]

satser på det gir seg!!

men skulle det ikke det, eller at det varer lenge om gangen, så hadde jeg tatt en tur til legen i morgen med en urinprøve. kan være tegn på uvi også, når det stikker i underlivet..

krysser fingrene for at det gir seg!!!:):)

Jeg har det også slik. Har det omtrent hver dag, men varer heldigvis ikke så lenge av gangen, sjelden mer enn 10 sekunder, men kan kjenne det flere ganger daglig. Jeg trodde kanskje hadde sammenheng med bekkenløsning, for jeg har også en del andre bekkenløsningssymptomer. Alle har vel bekkenløsning i en viss grad, men ikke alle får så mye smerter/plager i forbindelse med det. Det er jo MENINGEN at bekkenet skal bli løsere, for å gjøre plass for at baby skal kunne passere. JEg lurer på om det er i symfysen smertene sitter. Er jo et ligament der, som binder sammen høyre og venstre side av bekkenet, hvis jeg ikke er helt på bærtur..?

Og jeg har avlevert urinprøve for 5 dager siden, og den var helt fin! så det er ikke UVI iallfall!

Jeg har det sånn innimellom jeg også. Kjennes ut som nålestikk rett og slett, men det er aldri langvarig. Akkurat som nålestikk så er det borte før jeg rekker si "au", og så kommer det noen flere stikk, så merker jeg ingenting på flere uker.

ORIGINAL: Domenica

jeg har hatt sånne stikkinger ganske lenge jeg:) kan gå lenge mellom vær gang assa, flere uker- men så kommer det tilbake, varer noen få sekunde om gangen før det er borte igjen..Jeg for min del syns det er ganske så vondt- føler nesten som en nål eller kniv som stikker til,"oppi der"..Men varer jo så kort at det rekker ikke gjøre så vondt hvis du skjønner;)

leste på nettet et sted at det va helt vanlig, mest sannsynlig så er det livmoren som strekker seg oppover sto det da:) sikkert ikke noe farlig![:)]

Samme her! Hadde stikkinger i skjeden og i magen for noen dager siden. Var hos legen på fredag, og han mente det ikke var farlig, at det var muskelbåndene som strakk seg, samtidig som jeg nok hadde overbelastet meg litt med løfting og vridning av kroppen... I dag har jeg vært helt fin heldigvis=)
Legen sa at hvis det ikke ga seg på lenge, og også ble vondere, så burde jeg kanskje skjekke det, men det gikk heldigvis bort for denne gang[:)]

Jeg har det slik jeg også. Har hatt det slik lenge før jeg ble gravid. Har trodd i ettertid det var fordi jeg har hatt UVI og ikke behandlet det.

Jeg også har kjent det. Og det er nok helt sikkert normalt siden vi er så mange som har kjent dette[:)] Så ikke bekymre deg[:)] Du kan jo bare nevne det for lege eller for jordmor neste gang[:)]

jeg har det også en del..mest når jeg går.. håper og tror det er normalt[:)]

Da er det sikkert ganske normal etter som vi er så mange som har det![:)] Det er jo så mye som skjer at man kan fort bli litt bekymra altså! Men nå er jeg litt letta, har ikke stukket noe i dag[:)] Så vi får se hvor lang tid det tar før det starter igjenn!

Er ganske greit å ha dere hær inne å spørre om ting må jeg si![:)]  Dere kommer alltid med gode svar! Takk..[:)]

Back
Topp