Det stikker

Mom87

Forelsket i forumet
Ikveld har baby vært veldig aktiv,føles nesten som han stuper kråke!! Drakk nesten en liten boks solo,og det var det som skulle til.:laughing002

Men så plutselig fikk jeg veldig ubehagelig stikk i underlivet..Har dere opplevd det samme?
 
Ikveld har baby vært veldig aktiv,føles nesten som han stuper kråke!! Drakk nesten en liten boks solo,og det var det som skulle til.:laughing002

Men så plutselig fikk jeg veldig ubehagelig stikk i underlivet..Har dere opplevd det samme?
Jeg har mye stikkinger i underlivet om dagen, og spesielt når babyen er aktiv. Vil tro det er siden babyen kommer lengre og lengre ned. Er uke 38, og har hatt stikkinger i et par uker ca.
 
Ikveld har baby vært veldig aktiv,føles nesten som han stuper kråke!! Drakk nesten en liten boks solo,og det var det som skulle til.:laughing002

Men så plutselig fikk jeg veldig ubehagelig stikk i underlivet..Har dere opplevd det samme?
Yup! Av og til,føles det som at han tar egglederne og leker med :angelic: 39+2 idag
 
Ja, har også hatt det noen uker, er 38+1. Det er skikkelig vondt... Kommer gjerne når babyen er aktiv, eller sammen med en kynner. Mest når jeg står. Tolker det som at ho trykker seg nedover. Har hatt det sånn på slutten av tidligere svangerskap også.
 
Stikker her også, å har gjort det i flere uker. Den ene gangen var det så vondt at jeg tenkte det måtte ha noe å si for livmorhalsen, så fikk komme på sjekk :p Men alt vell :p
Så det skal nok bære slik, men det er ikke noe godt!
 
Masse stikking her også.. og bøyer jeg meg frem når det er sånn.. kjennes det ut som at noen kjører en kniv inn i halebeinet.. så her går det i knebøy og fokus på å tenke før mann hiver seg rundt.
 
Ikveld har baby vært veldig aktiv,føles nesten som han stuper kråke!! Drakk nesten en liten boks solo,og det var det som skulle til.:laughing002

Men så plutselig fikk jeg veldig ubehagelig stikk i underlivet..Har dere opplevd det samme?
Jepp, tror han sparker/dytter på en nerve nedi der. Veldig ubehagelig.
 
Back
Topp