Det stikker sånn!!

Spirevipp

Forelsket i forumet
Har de siste dagene hatt tidvis intense stikninger i underlivet, men i dag har det jo tatt helt av. Det stikker og stråler nedover og er skikkelig ubehagelig.. Nesten vondt! Har lest litt om det og det kan vel være at småen holder på å arbeide seg nedover i bekkenet og at det kommer noen nerver i klem. Høres ikke så usannsynlig ut det.. Så nå ligger jeg her og kjenner på dette her og tenker at jeg håper det ikke fortsetter sånn i 4-5 uker til.. Er i uke 35+5 nå. Flere dom kjenner til dette? Kan ikke huske det var slik i forrige svangerskap. :wideyed:

Har det nøyaktig slik som du beskriver det. Er 37 uker i dag. Bare at enkelte av stikningene er bare ubehagelige mens andre rett og slett er vonde. Trøster med med at det i dag er kun 2 uker til ks :)

Hadde det slik i uke 35 - etter det var hodet festet og nå kjenner jeg det mye skjeldenere! Grusomt når det står på:-/

Ja, jeg hadde det sånn i dag... Ikke bare stikk, men følte ut som om en knyttneve skulle skyte seg ut igjennom området en av gangene på slutten .. Var litt redd da, men ga seg foreløpig etter den "store" der.. Bare ømt etterpå, så får håpe det var lillegutt som satt seg fast:-) er 35+2..

Utrolig nok har jeg sovet bedre enn på lenge i natt, kanskje jeg var utslitt etter all stikkingen i går? Uansett: kjennes bedre ut i dag, og takk for det!! :cat:

Her stikker det også, spesielt når jeg er oppe og går. Ikke så intenst som du beskriver, men kjenner det godt! Må sakke farten når det står på, hehe ;)

Jeg har det også sånn, startet i forrige uke og nå kjenner jeg det daglig, men helst om natten! Er 35+5.

Begynner å kjenne til dette igjen. Var sånn sist svangerskap også. Skvetter like mye hver gang! Hopper til liksom. Gjør så vondt ass. :P

Jepp, stikker her også. Sambo krymper seg hver gang det skjer, for jeg stopper opp og roper au :p skal tro hvordan fødselen blir da ;)

Back
Topp