det stikker i underlivet!

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
de siste dagene har det stikki en del i underlivet, selv om babyen ikke er aktiv. han har vært veldig rolig den siste uka men i dag så tar han jo helt av! holdt på å danse i magen i over 1 time nå!
og i tillegg har jeg vært løs i magen i 3 dager og jeg begynner å lure på om ting er i ferd med å skje?
har også utrolig vondt på venstre side av brystkassen. jeg pleier kun å merke press på høyre side. men er så vondt på venstre siden! kan ikke reise meg opp av senga uten å knekke sammen i smerte. og kjennes ut som om jeg må tisse hele tiden! noe jeg ikke har kjent siden 1.trimester!
5 dager igjen til termin. men går å venter i spenning =) merker jeg er utrolig sliten nå på kvelden, og er konstant sulten! føler for å spise hvert 20.minutt :p men lar jo være da hehe.. noen som har hatt sånne "symptomer"???

Oi, dette hørtes unektelig spennende ut!
Hvordan går det med deg nå, kanskje har baby kommet utenfor magen? =)

neida, det ga seg i løpet av dagen. så går her med litt kynnere og en utrolig aktiv baby inni magen. så ser ut til at jeg må vente en stund til :/ men termin om 3 dager, så er spent på når han velger å komme =) frustrerende å ikke vite hva man egentlig skal igjennom og hvilken tegn man skal se etter..

Plutselig så setter det i gang!
Spennende!
Du får ha lykke til :D

Så spennende, kan skje når som helst og jeg vet hvor frustrerende det er å vente ;)

Venter og venter jeg og! Prøver bare å gjøre noe mesteparten av tiden så jeg ikke skal vente på at noe skal skje eller om nye symptomer skal komme. Prøver iherdig å være tålmodig:p

Her ligger jeg med noe jeg tror er rier i allefall... Får ikke sove, for de er skikkelig vonde når de setter inn.. Begynner som tak bak i korsryggen og går frem i nedre del av magen... Håper det er fødsel på gang her i vertfall. Er 3 dager siden jeg hadde oul termin, men min egen termin er faktisk idag da:)

Her ligger jeg med noe jeg tror er rier i allefall... Får ikke sove, for de er skikkelig vonde når de setter inn.. Begynner som tak bak i korsryggen og går frem i nedre del av magen... Håper det er fødsel på gang her i vertfall. Er 3 dager siden jeg hadde oul termin, men min egen termin er faktisk idag da:)
Ååå, heldig du er:) Spennende om fødselen starter. Jeg ligger her våken og lurer på når og hvordan det skal starte;)

godt det ikke bare er meg som venter i spenning :) jeg har trodd at jeg ikke er utålmodig, men merker jeg går å kjenner etter tegn hele tiden! sitter å slapper av i sofaen å strikker mens jeg fortsatt har tid og ork til det =) er så klar for å møte lillegutt! 2 dager til Oul termin.

spennende! =) får håpe du har babyen din snart da =)

Venter her også.... 3 dager til ul-termin, menstermin var i går.....

Har ikke vært utålmodig eller venta noe særlig egentlig, men nå de siste dagene har det blitt ekstra tungt, synes jeg, så nå begynner jeg å bli klar til at han kan komme ut..... Hjelper sikkert på at to kjente har "sneket" i fødekøen også.... ;) Men tror nok jeg må vente enda noen dager og har vel helt egentlig litt tro på at jeg blir igangsatt på kontroll en uke etter termin som sist gang.... :-p

jeg og tror at jeg blir igangsatt om en uke, hvis han ikke har kommet innen da. hittil har jeg vært ganske tålmodig, men de siste dagene før termin så går jeg bare å venter.. har termin i dag, men ser ikke ut til at han er klar enda! er første gangs fødene, så er jo ganske normalt at man kan gå på overtid da =)
men jeg venter i spenning! sliter med å sove, for ligger bare å vrir meg og venter på at noe skal skje. men ingenting skjer :/
i morra skal ungen til mannen min komme å være her fram til søndag kveld, så får jo håpe at fødselen ikke starter mens han er her! ville vært så typisk at noe ødelegger helga for gutt ungen og pappaen :P ventetiden blir plutselig lengre :/ utålmodig!! jeg vil bli mamma, helst i går :P

Back
Topp