det stikker i magen min:(

spade

Blir kjent med forumet
i de siste dagene har jeg hatt stikking i magen på den ene sidenvenstre side...kjennes omtrent ut som om jeg har kraftig eggeløsning eller leverhugg (som mi sier på sørlandet). det er ik smerte liksom...men veldig ubehaglig...blir litt bekymret...vet ik om det er normalt? er det noen som har det på samme måte? jeg er 12 uker på vei imorgen[:)] prøvde meg på litt trening i styrkerom igår...og anstrengte meg ik så alt for mye...og da fikk jeg og disse stikningene..sluttet å trene med en gang iallefall...håper det er veldig normalt!

jeg har også hatt mye stikkinger, men ikke nå lenger.. legen og jordmor sa at det var helt normalt at stakk.. livmora som skal bli større å de greiene der :) så jeg tror ikke det er farlig ...

Det skal normalt bare være livmoren som strekker seg, ja... Men du kjenner kroppen din best så om du fortsatt er urolig kan du jo bare ringe jordmoren å prate med henne... Hun vet vel egentlig best, skulle jeg tro..

Stikker titt og ofte hos meg.. Er nok bare strekking på gang. Tar det som et positivt tegn.[;)]

hehe! her er jeg glad og fornøyd igjen...ble sendt på sykehuset den dagen...og fikk se babyen i magen min..[:)] det var helt fantastisk!! babyen sprellet og var så søt...og hadde det veldig bra[:D] legen fant ik ut hva det hadde vært som gjorde så vondt...var liksom så mye større enn de andre stikkingene e pleier å ha. Han mente det ikke hadde hatt noe med graviditeten å gjøre[:D] men jeg tror e hadde forstoppelse...kom meg på do etter en stund[:@] hehe...jaja...bedre føre var..er litt ekstra engstelig når jeg har en baby i magen!! tusen takk for svarene dere gav meg og lykke til videre alle sammen[;)]

Back
Topp