Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Har jo ikke hatt de typiske tegnene til endometriose (som jeg vet om) så tenkte det bare var uforklarlig barnløshet. Det finnes forskjellige nivåer fra ingen symptomer til sterke symptomer. Skuffet og litt sint for at de ikke har funnet ut av det tidligere og ser vel litt tilbake på at de kunne kanskje ha oppdaget noe tidligere. Men det er bare spekulasjoner egentlig. Endometriose tar det jo gjerne mange år å finne ut av. Helt tilfeldig at de fant ut av det nå.Håper etter operasjon at jeg kan kanskje få en siste mulighet på å få et etterlengtet knøtt
Har jo ikke hatt de typiske tegnene til endometriose (som jeg vet om) så tenkte det bare var uforklarlig barnløshet. Det finnes forskjellige nivåer fra ingen symptomer til sterke symptomer. Skuffet og litt sint for at de ikke har funnet ut av det tidligere og ser vel litt tilbake på at de kunne kanskje ha oppdaget noe tidligere. Men det er bare spekulasjoner egentlig. Endometriose tar det jo gjerne mange år å finne ut av. Helt tilfeldig at de fant ut av det nå.
Håper etter operasjon at jeg kan kanskje få en siste mulighet på å få et etterlengtet knøtt