Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
CD23Den kjedelige ventinga da. Ut i fra tester og symptomer så har jeg ikke hatt EL så da syns jeg at TR bare skulle kommet allerede. Kommer vel akkurat når vi får familiebesøk Har vært litt kvalm de to siste dagene og veldig sliten men det er ikke graviditet hvert fall. Kjenner litt mer mensfølelse i dag så kanskje TR kommer i løpet av dagen eller morgendagenTror jeg skal ta å tempe neste pp for å se hva kroppen holder på med. Apple watch har ikke registrert noe EL.
CD23
Den kjedelige ventinga da. Ut i fra tester og symptomer så har jeg ikke hatt EL så da syns jeg at TR bare skulle kommet allerede. Kommer vel akkurat når vi får familiebesøk
Har vært litt kvalm de to siste dagene og veldig sliten men det er ikke graviditet hvert fall. Kjenner litt mer mensfølelse i dag så kanskje TR kommer i løpet av dagen eller morgendagen
Tror jeg skal ta å tempe neste pp for å se hva kroppen holder på med. Apple watch har ikke registrert noe EL.