Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Her går det greit. Ingen spire enda, som jeg vet om... Venter på TR som er et par dager forsinket Vært et par dager hvor jeg har kjent noen små murringer og det er et tegn på at TR kommer snart men ingenting enda. Kommer ikke TR innen i morgen blir det ny test. Har testet tidligere i uka men blenda tester.Skal jobbe litt ekstra med "ned i vekt" prosjektet nå (har gått opp litt de siste månedene). Kanskje det kan hjelpe litt på at en spire skal feste seg
Her går det greit. Ingen spire enda, som jeg vet om... Venter på TR som er et par dager forsinket Vært et par dager hvor jeg har kjent noen små murringer og det er et tegn på at TR kommer snart men ingenting enda. Kommer ikke TR innen i morgen blir det ny test. Har testet tidligere i uka men blenda tester.
Skal jobbe litt ekstra med "ned i vekt" prosjektet nå (har gått opp litt de siste månedene). Kanskje det kan hjelpe litt på at en spire skal feste seg