Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Er nok alder og lite egglager Er egentlig klar over at sjansen er svært liten men håper Fikk et forslag til et behandlingsløp. Gyn ville ikke skrive ut resept fordi han kunne ikke følge meg opp selv (annet sted i landet). Måtte finne meg en her jeg bor. Hadde bare gyn skrevet ut resepten når jeg var der så hadde det vært så mye enklere og jeg kunnet teste det ut. Privat gyn her har tidligere sagt nei til en av medisinene og sagt at det brukte de ikke lengre. Det samme svaret fikk jeg fra sykehuset her nå.
Er nok alder og lite egglager Er egentlig klar over at sjansen er svært liten men håper
Fikk et forslag til et behandlingsløp. Gyn ville ikke skrive ut resept fordi han kunne ikke følge meg opp selv (annet sted i landet). Måtte finne meg en her jeg bor. Hadde bare gyn skrevet ut resepten når jeg var der så hadde det vært så mye enklere og jeg kunnet teste det ut. Privat gyn her har tidligere sagt nei til en av medisinene og sagt at det brukte de ikke lengre. Det samme svaret fikk jeg fra sykehuset her nå.