Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Av og til må det følelser til for å bli hørt og trodd. Jeg var hos fastlege for mange år siden pga at jeg var helt utslitt. Det var et par ganger at jeg gråt fordi jeg var så sliten. Han satt bare å så på meg mens jeg gråt. Ubehagelig. Og så skrev han ny sykemld for en mnd til. Ingen annen hjelp eller henvisning for å finne ut av hva det kunne skyldes. Har flyttet så har ikke denne fastlegen lenger.Får finne på noe lurt å si så fastlegen forstår hvor mye jeg ønsker det lille ekstra hjelpen. Skader jo ikke å spørre, men så er det så skummelt også for man vet liksom hva svaret blir.
Av og til må det følelser til for å bli hørt og trodd. Jeg var hos fastlege for mange år siden pga at jeg var helt utslitt. Det var et par ganger at jeg gråt fordi jeg var så sliten. Han satt bare å så på meg mens jeg gråt. Ubehagelig. Og så skrev han ny sykemld for en mnd til. Ingen annen hjelp eller henvisning for å finne ut av hva det kunne skyldes. Har flyttet så har ikke denne fastlegen lenger.
Får finne på noe lurt å si så fastlegen forstår hvor mye jeg ønsker det lille ekstra hjelpen. Skader jo ikke å spørre, men så er det så skummelt også for man vet liksom hva svaret blir.