Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Gynekologen offentlig anbefalte det siden vi ikkje ville ha ivf. Da sa ho, nei men da prøver vi masse forskjellige medisiner så sitter den til slutt ! trengte ikkje prøve noe anna enn prednisolon og letrozol(men denne trur eg ikkje at eg trengte) var nok betennelsesdempende som gjorde susen pga endometriosen men letrozol og progresteron støtte fekk eg både offentlig og privat. Var alltid de som foreslo.Dette tre medisinene er jo helt ufarlige så du burde få prøve dem syns eg ! eneste med letrozol er at flere egg kan modnes og slippes på en gang
Gynekologen offentlig anbefalte det siden vi ikkje ville ha ivf. Da sa ho, nei men da prøver vi masse forskjellige medisiner så sitter den til slutt ! trengte ikkje prøve noe anna enn prednisolon og letrozol(men denne trur eg ikkje at eg trengte) var nok betennelsesdempende som gjorde susen pga endometriosen men letrozol og progresteron støtte fekk eg både offentlig og privat. Var alltid de som foreslo.
Dette tre medisinene er jo helt ufarlige så du burde få prøve dem syns eg ! eneste med letrozol er at flere egg kan modnes og slippes på en gang