Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Takk Fikk Letrozol og Ovitrelle for å booste EL, i tillegg Metformin. Spesielt etter dette at jeg har hatt masse kjemiske. Har også gått på Crinone en stund før jeg startet på Letrozol. Spurte da om jeg kunne få noe mer som kan hjelpe etter EL men det fikk jeg nei til fordi jeg hadde ikke kommet lenger enn jeg har gjort (lengste var 4+5, ellers bare positiv test før IKM og TR kom til ca vanlig tid). Ønsker gjerne å prøve prednisolon og annen progesteronstøtte, Clomid eller noe annet før EL. Er i kontakt med en annen gyn og er forsiktig positiv til at vi får litt mer hjelp denne gangen.
Takk
Fikk Letrozol og Ovitrelle for å booste EL, i tillegg Metformin. Spesielt etter dette at jeg har hatt masse kjemiske. Har også gått på Crinone en stund før jeg startet på Letrozol. Spurte da om jeg kunne få noe mer som kan hjelpe etter EL men det fikk jeg nei til fordi jeg hadde ikke kommet lenger enn jeg har gjort (lengste var 4+5, ellers bare positiv test før IKM og TR kom til ca vanlig tid). Ønsker gjerne å prøve prednisolon og annen progesteronstøtte, Clomid eller noe annet før EL. Er i kontakt med en annen gyn og er forsiktig positiv til at vi får litt mer hjelp denne gangen.