Svar på tråd

PP43 - CD28 - 14DPO

Dag 11 med Crinone

Ikke noe oppløftende testene i går kveld eller i dag, selv om jeg kanskje ser et eller annet. Men de er negative, ingenting annet å si enn det. Så da er det bare å vente på TR som er forventet i morgen. Et lite håp er jo at det plutselig skal komme en positiv test men det er egentlig for mye å håpe på. Men mirakler kan skje :D

Var hos akupunktør i dag og skal tilbake på torsdag. Kommer TR i morgen så avbestiller jeg timen på torsdag. Tar da en pause fra det og kan eventuelt prøve det igjen senere.

Søndag og mandag fikk jeg meg en knekk så derfor litt stille fra meg. Kommer nok til å bli litt stille fremover for kjenner jeg trenger en liten pause. Blir ikke helt borte fra forumet for har jo et par grupper å oppdatere i tillegg til å være TGA, men ikke like mye inne på forumet. Prøve å få tankene over på noe annet.

Sola skinner i dag og jeg er ved god mot. Fikk en "fit for fight" tanke i dag og det er å gå ned mer i vekt (i tillegg til å fortsette prøvinga selvfølgelig). Endelig veldig nært laveste vekt jeg hadde i slankekrigen så det gir meg giv om å fortsette nedover. I løpet av sommeren så er målet å ha gått ned 5 kg. Det kan bli tungt men det er veldig oppnåelig :) Og kanskje det plutselig sitter en lite spire :Heartred

Tusen takk for en flott gjeng dere er! Har sagt det før og sier det igjen, dere er en herlig gjeng :Heartred Som støtter meg i mine oppturer og nedturer i denne lange prøver-tiden :Heartred

Back
Topp