Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Tusen takk for alle gratulasjoner Håper så inderlig at dette er en terminspire. Har ikke gledet meg for mye enda for er redd for at testen er blenda i morgen. Men er den like sterk i morgen så kan jeg glede meg litt mer Kjenner vi snakker litt om et lite nurk men ikke for mye enda, må komme over noen delmål først før vi kan planlegge litt mer. Håper på det beste I dag har kvalmen kommet. Er trøtt og sov over en time på sofaen i ettermiddag. Litt ukomfortabel.
Tusen takk for alle gratulasjoner Håper så inderlig at dette er en terminspire. Har ikke gledet meg for mye enda for er redd for at testen er blenda i morgen. Men er den like sterk i morgen så kan jeg glede meg litt mer Kjenner vi snakker litt om et lite nurk men ikke for mye enda, må komme over noen delmål først før vi kan planlegge litt mer. Håper på det beste
I dag har kvalmen kommet. Er trøtt og sov over en time på sofaen i ettermiddag. Litt ukomfortabel.