Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
PP39 - CD1Da har tanta kommet og det er bare å ønske pp39 velkommen. Så da er det bare å forberede meg på dobbeldose Femar pg EL sprøyta. Det blir jo EL testing denne gangen så blir spennende hvilken dag den blir positiv på Fikk beskjed om å begynne å teste på CD10 så får se om det blir da eller om jeg begynner litt før. EL kom til vanlig tid med enkel dose så håper den gjør det med dobbeldose også I dag startet jeg dagen med litt zumba og fordi det var fint vær så gikk jeg også en liten tur også. Skal prøve det samme i morgen også.
PP39 - CD1
Da har tanta kommet og det er bare å ønske pp39 velkommen. Så da er det bare å forberede meg på dobbeldose Femar pg EL sprøyta. Det blir jo EL testing denne gangen så blir spennende hvilken dag den blir positiv på Fikk beskjed om å begynne å teste på CD10 så får se om det blir da eller om jeg begynner litt før. EL kom til vanlig tid med enkel dose så håper den gjør det med dobbeldose også
I dag startet jeg dagen med litt zumba og fordi det var fint vær så gikk jeg også en liten tur også. Skal prøve det samme i morgen også.