Svar på tråd

PP17 - CD2

Hadde time til lege i dag, pga ekstra oppfølging i et svangerskap, men dessverre så ble det en liten oppfølging på at jeg mistet. Fikk tatt blodprøve for å måle hcg, og så skal jeg ta ny prøve på mandag. Gikk veldig greit.

Snakket også om å øke Levaxin med en gang jeg blir gravid igjen utenom å vente på legetime. Og fikk på en måte klarsignal for det. Holder enda på å finne rett dose, så blir blodprøve på det også på mandag.

Krampene i går var så vonde. Men heldigvis roet det seg på natta, og jeg fikk en god natts søvn. Utover dagen i dag har krampene kommet og gått, men nå på kvelden er de en del verre igjen. Vondt i ryggen i tillegg. Varmeflaske og smertestillende hjelper litt men ikke noe særlig, når det står på som verst. Var så trøtt og sliten i dag at jeg sov over en time på sofaen i ettermiddag. Kroppen har vært gjennom en del de siste dagen så er ikke rart at den er trøtt og sliten. Nå skal den få hvile noen dager.

Følelsene går det opp og ned med, som selvfølgelig er normalt når sånt skjer. Sørger over spiren som ikke ble  Alt var jo allerede kodet inn, av kjønn, øyefarge, hårfarge, alt lå klart. Selv om det endte så altfor tidlig så kommer spiren alltid til å være i våre tanker og hjerter 

Back
Topp