Det største ønske

En tråd i 'Dagbøker' startet av MiniMe80, 25 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Håper for deg, kjære du:Heartred

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Takk :Heartred

3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Var godt at EL endelig kom på deg :) Håper det var gullegget som slapp hos deg også. Når skal du teste? Eller venter du bare å ser om TR kommer eller ikke?

4. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Tusen takk! Håper :Heartred

5. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP66 (67) - CD 23 - ?DPO

Da kom ikke testene i går heller, så jeg har ingen tidligtester i hus... Da blir det ingen testing før tidligst mandag når posten har levering her. Det står at Babyplan leverer med Helt hjem, men tydeligvis ikke denne gangen. Helt hjem sendinger har kommet med avisbudet tidligere men har visst byttet. Nå er det Posten som kan ta sendingen hvis ikke Helt hjem kan levere i området... Frustrerende når posten bare kommer annenhver dag.
    Like greit at testene ikke har kommet kanskje så slipper jeg å gå å teste unødvendig :p

Ingen symptomer egentlig utenom ømme bryst. Litt uvel av og til, og varm og kald.

9A541209-5DA4-4DEC-9AE0-3F0A3DD59DDF.png

• Optimistisk Optimistisk x 3
  6. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Vet ikke. Sannsynligvis ikke før mandag ihvertfall. Så dårlig jeg var før egget slapp håper jeg ihvertfall det var en vinner!

7. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Da burde det være et super gullegg som er på vei ;)
    Blir ikke testing før tidligst mandag her heller. Må få testene først.

8. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Håper virkelig på gode nyheter på mandag, da!

9. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Håper det. Er da 10 eller 12 dpo så om den er negativ så har jeg fortsatt noen dager på meg til å håpe på strek :p

• Optimistisk Optimistisk x 1
  10. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Håper det. Er 12 dpo på mandag

11. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Egentlig en fin tid å få testene på; da slipper man den grytidlige testingen som vanligvis ikke er vits i engang :p
    Håper for deg ♥️♥️ Hadde blitt så glad om det klaffet for deg nå!

12. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Lykke til med testinga!

13. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Det er veldig fin tid ja. Begynner man for tidlig så kaster man bare bort tester :p Har vurdert noen ganger å vente til IKM men når man har tester tilgjengelig så må man jo av og til bare teste :D

14. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP66 (67) - CD26 - ?DPO

Ble plutselig kvalm sent på søndags kveld. Fikk meg noe å drikke og fikk så lyst på salt potetgull så da tok jeg en skål av det. Kjente så at kvalmen ble mer men ikke sterkere. Sikkert at jeg bare følte at kvalmen kjentes mer i kroppen en på et punkt. Kvalmen gikk over men nå har den kommet tilbake.
    På lørdag hadde jeg en del ilinger på høyre side. Annerledes iling.
    Søndag så hadde jeg noen ilinger ned fra høyre lysk.
    Fortsatt ømme bryst.
    Ikke sjekket hvilepulsen siden lørdag. Vil leve i håpet litt til.
    Blir spennende å se hva testene sier i morgen. Håper alltid :Heartred

• Optimistisk Optimistisk x 4
    Last edited: 29 Mar 2021
  15. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Fortsatt ikke fått testene (posten kommer litt sent på dagen) men fant noen make sure tidligtester jeg hadde glemt helt av. Testen var negativ i dag.
    Var på do og fikk bittelitt brunt blod på papiret. Tenkte at nå er det over så da sjekket jeg hvilepulsen for var sikker på at den nå var droppet. Den hadde gått opp et hakk. Det trenger ikke å bety noe og den kan droppe i morgen eller senere. Har et lite håp selv om jeg egentlig vet hvilken vei det går :wacky:
    Har en slags mensfølelse.
    Er kvalm.
    Har ømme bryst.

A9C92399-2ED1-4C61-8213-F76609B1530A.jpeg

E94E19F0-32EA-4812-B3C4-410EB41F2384.jpeg

• Optimistisk Optimistisk x 5
  16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg er veldig optimistisk for deg:biggrin:Heartred:wav

17. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Håper for deg!

18. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Håper sånn for deg❤️

19. Vegasus Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Håper for deg ❤️

20. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Godt å ha deg som kan være det for meg :D :Heartred

Del denne siden