Det står så mye rart på nettet

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Men kan gravide spise bacalao?:) skal på besøk i helgen og de skal servere bacalao, vil ikke si noe om graviditeten da jeg bare er 6uker på vei når jeg treffer de:)

Bacalao er bare fisk som evt har blitt tørket og så vannet ut. Den blir jo kokt i selve bacalaoen, så det er ingenting galt med å spise det. :)

Skal gå helt fint det :)
Spiste det selv for et par uker siden for første gang. Ikke veldig godt :p hehe

Er første gang jeg skal smake det så er veldig spent :p

Jeg er ikke så glad i fisk da, men den var faktisk ikke så ille. Men de hadde masse oliven oppi, og det smakte oliven av ALT :p haha
Klarte å tvinge i meg litt da:)

Skal gå helt fint det :)
Spiste det selv for et par uker siden for første gang. Ikke veldig godt :p hehe

Mener det skal gå helt fint :)

Men godt er det ikke nei, jeg syntes det smakte varm makrell i tomat så han som hadde laga det ble ganske fornærma haha

Mener det skal gå helt fint :)

Men godt er det ikke nei, jeg syntes det smakte varm makrell i tomat så han som hadde laga det ble ganske fornærma haha

Makrell i tomat er jo godt, så det hadde nok vært snadder i forhold:p hehe
Men det var som sagt olivensmaken som var det verste for min del

Jeg er veldig glad i makrell i tomat, men ikke varm og i store mengder uten brød haha :P

Men i all verden, kan jo ikke ødlegge noe så godt med oliven!! :p Det er kjempe godt uten hvertfall, smaker ikke makrell i tomat når jeg eter hvertfall :P

Men i all verden, kan jo ikke ødlegge noe så godt med oliven!! :p Det er kjempe godt uten hvertfall, smaker ikke makrell i tomat når jeg eter hvertfall :P

Syns jo ikke fisken er noe særlig heller da, men oliven er vanskelig :p
Smakte forsåvidt i påska for første gang, men teller den ikke siden svigermor hadde en hal bøtte med kajennepepper oppi og smakte bare det :o

Syns jo ikke fisken er noe særlig heller da, men oliven er vanskelig :p
Smakte forsåvidt i påska for første gang, men teller den ikke siden svigermor hadde en hal bøtte med kajennepepper oppi og smakte bare det :o

Haha, du har vært ekstremt heldig med bacalaoen din skjønner jeg! :p

Back
Topp