Det står respekt av

Vand

Forumet er livet
mariet, primrose, kidada og sikkert flere som faktisk holdt seg unna august 08...

Ikke misforstå meg, men jeg tenkte på når de sa farvel, så mente de jaggu det.....[&:] MANGE har sagt adios med kommet tilbake etter en stund[8D]

Men jeg blir småglad hver gang jeg ser nickene deres her og der ellers inne på bv[8D]

Hehe..synes det er noe drastisk jeg da, men men...[8|]

Hadde jeg aldriiii klart [8D][8|]

ORIGINAL: KathMor

Hadde jeg aldriiii klart [8D][8|]

ikke jeg heller[8D]

(og ja anis, enig med deg[;)])

Tenker ikke akkurat at det står respekt av dem... For jeg forstår ikke hvorfor de absolutt ikke kan være her inne....[8|] Er jo bare hyggelige folk her!

ORIGINAL: tingeling1

Tenker ikke akkurat at det står respekt av dem... For jeg forstår ikke hvorfor de absolutt ikke kan være her inne....[8|] Er jo bare hyggelige folk her!

ser den, men jeg bare tenkte på faktumet å klare å holde seg unna når det faktisk bare er hyggelige mennesker her! [:D] De må jo ha en viljestyrke av stål[&:][8D]

Hehe.. Ser de rundt om ellers på BV da.. Så holde seg unna har de ikke klart... Bare funnet seg nye steder å henge...[8D]
Blir vel prinsippsak å holde seg borte når de har sagt de skal det..[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hehe.. Ser de rundt om ellers på BV da.. Så holde seg unna har de ikke klart... Bare funnet seg nye steder å henge...[8D]

syns det er kjempe leit at de er borte. Men man har da egentlig "glemt dem bort" da. Blitt så lenge siden. Eller - jeg har mariet på fb og hun forbinder jeg overhodet ikke lenger med bv...

Nei jeg tviler på at jeg hadde klart å holde meg unna[8D] men så ville jeg heller aldri funnet på å slette meg fordi jeg kom i krangel med jenter på nett[8D]. Ikke ment som nedrakking på dem altså - bare at jeg blir ikke så lett provosert[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

godt vi er forskjellige[:-]

visste ikke at primrose ikke ville leke m oss lenger engang jeg....

Back
Topp