Det sparkes !

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hvordan er livet i magen hos dere da jenter?? Har ikke vært helt i form siste dagene selv, men lille sprellejenta i magen er helt gal!.. Hun sparken non - stop altså, kjenner de aller fleste bevegelsene hennes. Spesielt når jeg skal legge meg, eller etter jeg våkner, hadde aldri trodd hun skulle være så aktiv så store deler av dagen. Sterk har hun også blitt. Synst det er kjempekoslig og helt fantastisk rart at hun bor der inne <3 

Har dere noen plager forresten ? Sliter selv med mye halsbrann, nesten hver kveld, og bekkensmerter :/ :/ Men ELLERS bra :) 

Her sparkes det også masse, er deilig :D Han har blitt sterkere de siste dagene, men allikevel synes jeg han er svakere enn storebroren, så blir litt uvant å kjenne mindre :p

Plages med kvalme, oppkast og halsbrann her. OG blir fort sliten i bekkenet om jeg går lengre turer.

Her også er det mye sparking, spesielt på kvelden når jeg skal legge meg eller etter en kopp kakao:):) Har noe halsbrann og er noen dager kvalm pluss litt bekkenløsning. Men ellers er alt topp:)

Er endel liv her også. Men kjenner absolutt ikke alle bevegelser....

Begynner å bli sterkere bevegelser da, kjennes på utsiden også :)

Har endel halsbrann og hodepine, og rygg-/bekkenvondt innimellom men ellers bra :)

21 uker i dag og det blir mer og mer sparking dag for dag :-) Vondt i bekkenet ved mye belastning men ellers ok. Har begynt å kutte ned på måltidsstr så er nå mindre uvel enn før.

Masse liv her også:D Bare synd at når pappaen vil kjenne, så stopper han å sparke:P Herlig også :D
Jeg sliter bare litt med ryggen til tider. Ellers helt fin i form, uten om når jeg blir trett av en dag ute i butikkene.

Back
Topp