Det sparker!

Majzan

Elsker forumet
Flere som har fantombaby i magen?? Jeg har kjent små spark i magen lenge, nå i det siste har jeg kjent det så ofte at jeg jammen lurer på om jeg skal ta en test... Selv om jeg VET at det ikke er mulig.

Fantomspark her også, og jeg er ikke gravid, isåfall er det en frelser på gang her... Tror det er luftbobler som sprekker i tarmen og kjennes ut som spark eller noe.

Joda... har kjent de der fantomsparkene. Hehe... det er så ekkelt. Sist jeg kjente det nå så var det heldigvis bare en uke siden jeg hadde hatt mensen... så da er man rimelig sikker på at det ikke er noen ting der. [8D]

ORIGINAL: Tyttebæra

Jepp, her sparker det masse! Er skikkelig underlig, men samtidig deilig [:D] Men null baby!!! [:)]

Sånn er det her også. vært sånn hele sommeren.. måtte til slutt ta en test for å være helt sikker, og den viste jo selvfølgelig at jeg ikke var gravid.. [:)] hadde jo ikke ventet noe annet heller egentlig..

Jeg kjenner det også! Spesielt når jeg ligger på ryggen.. Men det er nok bare luft. [:)]

ORIGINAL: Tyttebæra

Jepp, her sparker det masse! Er skikkelig underlig, men samtidig deilig [:D] Men null baby!!! [:)]

Det samme her. Har til og med tatt meg på magen slik jeg gjorde da jeg var gravid.[:D] Gleder meg til neste jeg, selv om den neste ikke kommer før om noen år.

Ja det kjennes akkurat sånn som det gjorde da jeg trodde jeg kjente spark de første gangene, så det var vel egentlig ikke det jeg kjente [8D] Jeg kjenner det spesielt når jeg har spist, og når jeg ammer. Gleder meg også til neste, det er så stas å ha en sprellemann i magen [:D]

så kjekt å se at andre og har det slik[:D][:D] trudde jeg begynte å bli små gal.. men da trur jeg at jeg venter med den testen[;)][;)]

Jaaaaaaaa! begynner jo nesten å lura av og til.. Bra da ikkje bare e meg då[:D][8D]

åja! haha, det har jeg kjent i mange måneder! men er nok ingen baby der inne nei [;)]
veldig koselig er det da! savner magen min så utrolig masse og vil ha en til snart! bah! nesten avhengighetsskapende kjenner jeg [:D]

Ehm... mulig jeg er fryktelig teit nå... men hvordan kjennes etterrier ut? Det kan godt hende jeg har hatt det altså... men jeg har alltid hatt mye vondt i magen så jeg har liksom ikke tenkt over hva det er jeg kjenner når det er vondt der. [8D]

ORIGINAL: Ariel86

Jaaaaaaaa! begynner jo nesten å lura av og til.. Bra da ikkje bare e meg då[:D][8D]

Har kjent det noen få ganger, men ikke på en god stund nå. [:)]

Tror det var HS eller legen som sa at slike "spark" er tarmene som beveger seg. Dei ble jo litt forskjøvet i svangerskapet og da kan dei bevege seg en god del og lenge etter på for å legge seg på plass igjen liksom.
Og det skulle vist kjennes ut akkurat som små spark. Hehe.

ORIGINAL: Julia89

Ja kjenner de ofte. Rare greier. Men er ikke gravid her, takk gud for det[8D]

Ja, her sparkes det. Her om dagen måtte jeg ta test for å roe meg ned. Noe alvorlig med liv i magan da[8D]

ORIGINAL: vannmann_81

her også :) det er veldig rart! Og jeg tenker at en del av de første sparkene jeg kjente ikke var spark egentlig, for de kjennes ut sånn som de jeg har nå.

Men jeg har fortsatt etterrier, det burde jo forsvinne snart. Får jo panikk hver gang jeg kjenner det begynner, skikkelig flashback fra fødselen. Men de blir jo aldri veldig vonde heldigvis.

Jeg har også etterrier. Ganske ofte egentlig..

Godt å høre at dette var normallt!! vært ganske bekymret egentlig.. tenkte det er er nok rabblet for meg - innbillt svangerskap eller noe i den dur [&:]

Ingen fantomespark denne gangen[:D]

Men savner litt og gå gravid og kjenne liv i magen[&:][:)]
Så hadde vel blitt enda mere babysyk om jeg hadde hatt fantomespark[:D]

Back
Topp