Det sparker i magen :D

Jaa:D Endelig kjennes spark daglig her :D Det er helt utrolig å kjenne de små sparkene! Følte det trengte en tråd her :p Er førstegang så det er veldig spennende dette :p
Hvor langt er du påvei?
Jeg er 3.gangs og 15+3 å kjenner ikke noen ting enda. Kjente første spark i uke 13 med nr 2.... Så venter i spenning hver dag nå!

kjenner enda ingenting, og er 16+2 idag...
Håper jeg kjenner noe snart :)

kjenner at jeg er bittelittegran misunnelig. er så veldig utalmodig. henger bare tre dager etter deg...
ligger hver kveld og morgen og prøver å kjenne etter og heier på mini oppi hodet mitt "kom da vennen, et skikkelig karatespark. dette klarer du! da blir det is til frokost om du vil!" og den lille er enten som sin far "nå skal jeg ihvertfall ikke!" eller som meg "prestasjonsangst!!!! shit shit shit dette får jeg ikke til. hjææælp!!!"

mjaaa, litt overtrøtt her kjenner jeg. takk for meg, nå blir det leggings her tror jeg...

Kjenner jeg også er litt misunnelig. Venter og venter på spark. Mistenker jeg har morkaka foran, for jeg kjenner da at minien rører seg inni der, men ingen spark enda.....

Ååå, jeg vil også kjenne spark!
Med guttungen kjente jeg skikkelig harde spark utenpå magen på denne tiden (16 uker +). Mens denne gangen kjenner jeg veldig lite. Tror kanskje jeg kjenner litt smådulting innimellom, men er jammen ikke sikker. :p

så herlig :D kjenner også spark, og det er en så fantastisk følelse :D

Jeg har gått lenge og ventet på dette! Vært misunnelig på alle som har kjent tidligere! På ul sa hun at jeg kom til å kjenne spark i uke 18 ca! Første gang jeg kjente helt tydelige spark var når jeg lå å sippet litt i sengen! Så det var litt morsomt at h*n ville vise liv da:p

Back
Topp