Det spøker her :(

Snart4kids

Gift med forumet
Ja nå har det spøket her igjen :( isj ekkelt.
vi leier ut under etasjen til min bror og kjæresten hans.
og i det siste ha skap . skuffer og div gått opp.
det går ut av kjøkkenet med alt lukket og da de kommer inn igjen er alt oppe igjen . de hører føtter som går på kjøkkenet om kvelden :(
og i går da vi som bor oppe var borte passet min bror på hundene våre og de var nede hos han hele dagen.de hadde kaffe besøk nede hos seg og da hørte de at det bråket og gikk noen oppe (litt lytt her)

synes det er veldig ekkelt :o

De får sette barnesikringer på skuffer og skap og se om spøkelsene er moderne eller av den eldre garde :-P Strø litt mel på gulvet på kjøkkenet og se om der er fotavtrykk morgenen etter.

Jeg tror det aller meste har en forklaring som kan relateres til noe kjent men det er jo mye vi ikke kjenner til (enda) også.

Jeg syns sånt er kjempegøy, men ikke nå når jeg har barn og sånn, da vil jeg ikke sånt skal skje meg... Huff... :/

Tweak skrev:
De får sette barnesikringer på skuffer og skap og se om spøkelsene er moderne eller av den eldre garde :-P Strø litt mel på gulvet på kjøkkenet og se om der er fotavtrykk morgenen etter.

Jeg tror det aller meste har en forklaring som kan relateres til noe kjent men det er jo mye vi ikke kjenner til (enda) også.

smart det med melet ja :)

Tweak skrev:

Hahahahaha!!! Dritbra! :D Gjør det! Sett barnesikring på og se hva som skjer! :D

Regan skrev:
Jeg syns sånt er kjempegøy, men ikke nå når jeg har barn og sånn, da vil jeg ikke sånt skal skje meg... Huff... :/

synes det selv men ikke hjemme i mitt hus :o

emoticon

Regan
skrev:
Tweak skrev:

Hahahahaha!!! Dritbra! :D Gjør det! Sett barnesikring på og se hva som skjer! :D

Back
Topp