det som var trist..

sommerfugler85

Elsker forumet
var inne å så litt på november10 forumet akkurat...jeg hadde glemt hvor trist det egentlig var til å begynne med på forumet når stadig fler og fler ble borte fordi di mistet spiren... fra å være så utrolig glad, til å plutselig bli veldig lei seg..
hva husker dere fra desember09 oppstarten???

Huff, ja... Sånt er så trist!

Jeg kom ikke med før jeg var hmmm.... Ja, jeg var værtfall ikke med så alt for tidlig [8|]
tror jeg var 8-10 uker på vei...

Husker ikke så alt for mye fra starten... Snoooka en stund før jeg tørte å skrive, men syntes det virka så koselig her...
Virka som folk var så godt kjente, og gode med hverandre[:)][:D]

Jeg husker spesielt at det var ei som mista spiren sin ganske sent.. Heldigvis er hun gravid igjen nå. Mulig hun har født også[:)]

Hun hadde gutten sin sitt navn i nicket, var det lucas tro?

Ja, det var vel mamma'n til luckas eller noe sånt. Tror det var i sommer hun skulle ha[:)]

ja hu husker jeg og!!
Bra det gikk til slutt da:)

Husker en (smurfemamma? Eller var det en annen, kanskje?) som mista og meldte seg helt ut.. hun hadde hatt sju-åtte SA og greide ikke mer.. det stakk sånn i meg [:(]

ORIGINAL: superpia

Husker en (smurfemamma? Eller var det en annen, kanskje?) som mista og meldte seg helt ut.. hun hadde hatt sju-åtte SA og greide ikke mer.. det stakk sånn i meg [:(]

Bleiesmurfen? Det var en som hadde det som nick... hun du mener kansje?

Ellers husker jeg også hvor trist det var når noen mistet[:(]

Husker at jeg ikke orket å trykke på de trådene som var merket med [:(] før jeg var over 12 uker, jeg [&o] Det var for skummelt og trist rett og slett [:o]

Back
Topp