Det som skjedde igår..

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Nå hadde jeg den vonde smerten igår morres...forstod ikke hva det var?
Så tenkte kanskje det var mensen som var på vei! Men syns det var rart at det skjedde slik...har hatt mensen to ganger etter fødsel, og da var det som vanligt ,siste var i slutten av Mars. Så regnet med å få den i slutten av April,men kom ikke! så skjedde det jo det igår,fikk en utrolig smerte som varte en halv time,var veldig lik en sterk ri! Tok en graviditetstest,men var negativ,så da tenkte jeg at det sikker var mensen på vei! men det har ikke kommet noe enda!! Burde det ikke komme blod etter det??
Eller kan jeg være gravid,selv om testen viste negativt? Har kanskje testet for tidligt?[8|]

Tja, si det. [;)]
Det kan ha vært eggløsningen du kjente, og isåfall kan du nok forvente mens om ca to uker/alternativt IKM om dere prøver å bli gravide igjen [:)]

Eller så kan det være en graviditet i sin spede begynnelse, og du fikk negativ test fordi du ikke hadde kommet langt nok på vei/produsert nok HcG. Smerten kan ha vært at egget festet seg f.eks.

Eller så kan det hende du kjente at livmoren trakk seg litt mer sammen, noe den gjør litt sånn i rykk og napp etter en fødsel [;)] Det sies jo at kroppen bruker 9 måneder på å forberede seg på fødsel, og 18 måneder på å komme seg igjen etterpå [;)]

Så her er det mye kanskje og hvis om. [;)] Uansett; Har dere ubeskyttet sex ville jeg nok ha tatt tester jevnlig. [:)] Kroppen kan bruke lang tid på å komme seg inn i regelmessige sykluser, og eggløsning kan i teorien skje når som helst.

ORIGINAL: Studinen88

Tja, si det. [;)]
Det kan ha vært eggløsningen du kjente, og isåfall kan du nok forvente mens om ca to uker/alternativt IKM om dere prøver å bli gravide igjen [:)]

Eller så kan det være en graviditet i sin spede begynnelse, og du fikk negativ test fordi du ikke hadde kommet langt nok på vei/produsert nok HcG. Smerten kan ha vært at egget festet seg f.eks.

Eller så kan det hende du kjente at livmoren trakk seg litt mer sammen, noe den gjør litt sånn i rykk og napp etter en fødsel [;)] Det sies jo at kroppen bruker 9 måneder på å forberede seg på fødsel, og 18 måneder på å komme seg igjen etterpå [;)]

Så her er det mye kanskje og hvis om. [;)] Uansett; Har dere ubeskyttet sex ville jeg nok ha tatt tester jevnlig. [:)] Kroppen kan bruke lang tid på å komme seg inn i regelmessige sykluser, og eggløsning kan i teorien skje når som helst.

Takk for svar! da ble jeg klokere[8D][:)]

ORIGINAL: Hepe
Takk for svar! da ble jeg klokere[8D][:)]

Haha, eller, så kan det være noe helt annet [:D]
Merker at jeg kaster meg over samtlige tråder her nå, i frykt for at jeg må kaste meg over oppgavene istedet [;)] [8D]

Back
Topp